Project IGI cheats gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mc_shrimpie

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Ik ben echt geen cheater maar voor IGI heb ik echt wel cheats nodig,zo moeilijk dat dat is(zeker bij de 2de objective daar schieten ze al op je wanneer je 1 stap verkeerd zet.)
Liefst cheats voor full ammo of alle wapens en niet zo:geen health af ofzo want van die cheats word je het rap beu.

Klees net dat da alleen maar bij de demo werkt,ik heb al heel veel gezocjht maar vind het nergens en ik weet dat het bestaat want vroeger heeft m'n neef die al gespeeld met codes.

Klees net dat da alleen maar bij de demo werkt,ik heb al heel veel gezocjht maar vind het nergens en ik weet dat het bestaat want vroeger heeft m'n neef die al gespeeld met codes.

Trainer werkt niet,ik weet zeker dat er goeie cheats bestaan(dus niet "allammo")want ken iemand die die al heeft ghespeeld met cheats voor alle guns.

ehh dan lijkt het me simpel: vraag het is aan diegene die wel de goede cheats had

cheat

ik heb een trainer die wel werkt met full ammo (voor alles en god mode )

mail ff voor je mail adres ofzo als je em nodig heb

Reactie op vraag Mc_shrinkie

heej ik heb hier een paar cheats voor in de echte game, dus niet de demo, in het main menu toets je ''Node'' in plaats van nada in
en de cheats die je kan gebruiken zijn unlimited ammo en godmode
unlimited ammo: ifinammo
godmode: god

hopelijk werkt het ik zag het net op internet veel plezier:thumb:

@Hidan akatsuki,

Welkom op Helpmij.:)

Denk dat ze er nu wel achter zijn, de topic is van 2003 dus niet actueel meer.

Ik sluit deze daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan