Properties Adden

Status
Niet open voor verdere reacties.

johannetje2

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Ik weet al hoe ik iemand iets in kan laten vullen in een textbox en dan bij een klik op de knop dat het in de properties wordt gezet. Maar nu wil ik dat men ook properties kan ADDEN.

Bijv. Je klikt op Add en dan maakt hij nog 1 optie aan waarin je dan ook iets kan invoeren. Dit zou wel handig zijn bij een Webbrowser!

Wie kan helpen!?

Dan moet je een class schrijven. Maar waarvoor heb je het dan nodig voor een webbrowser? Misschien is er een betere manier voor wat jij nodig hebt.

Hey,

Wat jij schrijft lijkt me te vragen naar hoe je properties toevoegt aan een object. kan me niet echt indenken waar je dat voor nodig hebt, en is in elk geval niet een goeie manier van werken.

Wil je niet gewoon extra controls in een form zetten? Of een lijst weergeven van alle properties van een object?

Cheers
Jeroen De Dauw

Hoe doe ik trouwens in een listview dat je iets invoert in een textbox, dan op add klikt dat hij erbij komt?

en hoe doe ik dan dat je 1 item selecteert, en dat je dan op een knop delete klikt en dat die er dan uit gaat?

Ik begrijp je echt niet. Kan je iets duidelijker zijn, en mss mn vraag beantwoorden? :p

Laat dat maar van die properties.

Ik wil dat je in een listview dingen kan adden, en deleten.

1. Je voert iets in in een textbox
2. Je klikt op add
Nu komt er in de lijst een item te staan met de naam wat in de textbox staat.
3. Nu selecteer je een item in de listview
4. Dan klik je op verwijderen
Nu wordt het geselecteerde item verwijderd uit de lijst.

Hoe doe ik dit?

add

ListBox1.Items.Add(TextBox1.Text)

remove selection

If ListBox1.SelectedIndex <> -1 Then ListBox1.Items.RemoveAt(ListBox1.SelectedIndex)

Hey,

Die code die je dan nodig hebt is vrijwel identiek met hetgeen dat ik gegeven heb. Zou meer dan genoeg moeten zijn om je probleem op te lossen als je ff de moeite doet ;)

Cheers
Jeroen De Dauw

Hey,

Post om te beginnen je code eens. Dan kan iedereen ook zien wat je verkeerd deed, en je helpen om het beter te doen ;)

Cheers
Jeroen De Dauw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan