prototype Pc Eisen pas dit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou voor de 1gb versie gaan de clock speed is ook nog heel iets sneller volgens de azerty site alleen geeft azerty altijd maar zo weinig info over de specs..

nou ja de 1gb versie is de betere...

nee die winkel is niks het licht helemaal in raalte das ruim 150 km hier vandaan
weet je nog een site in de buurt van rotterdam?

en Bestellen vertrouwen we niet :tumb:

Laatst bewerkt:
de levertijd bij azerty is 2-3 dagen maakt niet uit of je nu in rotterdam of waar dan ook in nederland woont.

ik weet zo geen winkels in de buurt van rotterdam.

als je niet van online shoppen houdt dan kun je net zo goed naar de dichtsbijzijnde pcboer gaan en veel te veel geld uitgeven aan hardware die goedkoper is op het web. mensen die niet in webshops vertrouwen vind ik een beetje... jah hoe moet ik het zeggen... iig vooral de shops die hier op helpmij worden aangewezen zoals alternate waar reclame voor hemaakt word op helpmij zijn echt wel betrouwbaar... de winstmarges van webshops zijn erg klein waardoor je ondanks de verzendt kosten vaak goedkoper uit bent als bij een lokale pcboer. de kans dat je bij oplichters terecht komt is erg klein wij van helpmij wijzen vaak webshops aan waar we eerder zelf ook dingen hebben gekocht, dus kunnen we je echt wel vertellen dat je gewoon online kunt bestellen zonder enige zorgen. om als voorbeeld weer alternate te namen zij maken bijv gebruik van tnt als je die niet vertrouwt zou je ook geen kerstkaarten meer versturen...

Laatst bewerkt:
de levertijd bij azerty is 2-3 dagen maakt niet uit of je nu in rotterdam of waar dan ook in nederland woont.

ik weet zo geen winkels in de buurt van rotterdam.

als je niet van online shoppen houdt dan kun je net zo goed naar de dichtsbijzijnde pcboer gaan en veel te veel geld uitgeven aan hardware die goedkoper is op het web. mensen die niet in webshops vertrouwen vind ik een beetje... jah hoe moet ik het zeggen... iig vooral de shops die hier op helpmij worden aangewezen zoals alternate waar reclame voor hemaakt word op helpmij zijn echt wel betrouwbaar... de winstmarges van webshops zijn erg klein waardoor je ondanks de verzendt kosten vaak goedkoper uit bent als bij een lokale pcboer. de kans dat je bij oplichters terecht komt is erg klein wij van helpmij wijzen vaak webshops aan waar we eerder zelf ook dingen hebben gekocht, dus kunnen we je echt wel vertellen dat je gewoon online kunt bestellen zonder enige zorgen. om als voorbeeld weer alternate te namen zij maken bijv gebruik van tnt als je die niet vertrouwt zou je ook geen kerstkaarten meer versturen...
We durfen wel te bestellen maar de kosten worden ruim 19,99€ + 1 Euro om te betalen

dan kom ik aan de 200 € en dat vind me vader wel beetje te overdreven dit moch dan maar me oorspronkelijk budget was 115 Euro
En rijden naar raalte kost 40 Euro aan LPg kosten voor de auto

Laatst bewerkt:
Ik heb 25 inch 3 maanden oud

Let niet op de troep dit komt omdat ik weinig tijd heb maar binnenkort niet meer :TUMB:

Bijlagen

• SP_A0231.jpg
    SP_A0231.jpg
    48,3 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
ik heb hem gevonden ook de goede voeding nu wachten dat ik jarig ben dan ga ik hem halen :)

ik ga die kaart en voeding straks all halen :thumb:

alleen dan van me eigen geld ik heb dan geld voor me verjaardag gevraagd
:D

IK HEB HEM !!!

na uur Voeding Installeren ( duurde lang ) alle P sloten zoeken

Daarna kaart er in maar nu heb ik 1 probleem

ik heb die probleem op gelost :)

3D Mark Scoren : 12987 punten

Bijlagen

• fg4.jpg
    fg4.jpg
    103,2 KB · Weergaven: 14
  • y6pro.jpg
    y6pro.jpg
    85 KB · Weergaven: 12
  • SP_A0232.jpg
    SP_A0232.jpg
    25,6 KB · Weergaven: 13
  • SP_A0233.jpg
    SP_A0233.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
ik heb hem aangesloten nieuwen voeding 460 Watt 400 was te laag.
en dan die video kaart 1 Gigabyte :thumb: alles werkt perfect..

duurde 1 uur die voeding installeren.
we konden niet overal bij met onsen handen dus

Kaart lezer = defect. P11 kunnen we niet plaatsen.

Laatst bewerkt:
helemaal toppie:thumb:

wie zij btw dat 400 te laag was??

de verkoper vroeg. wat zit er allemaal op

dus ik vertelde dat en hij beveelde me 460 watt aan voor de zelfde prijs 49 Euro

Nvidia Geforce 250 gts vraagt minimaal 150 Watt

alleen wattage zegt niet genoeg .maar ja hij doet het.....

Veel plezier ermee...;)

ik haalde vanochtend met 3d Mark 06 1606 punten en nu net deed ik de test weer
en ik haal

12987 punten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan