de levertijd bij azerty is 2-3 dagen maakt niet uit of je nu in rotterdam of waar dan ook in nederland woont.
ik weet zo geen winkels in de buurt van rotterdam.
als je niet van online shoppen houdt dan kun je net zo goed naar de dichtsbijzijnde pcboer gaan en veel te veel geld uitgeven aan hardware die goedkoper is op het web. mensen die niet in webshops vertrouwen vind ik een beetje... jah hoe moet ik het zeggen... iig vooral de shops die hier op helpmij worden aangewezen zoals alternate waar reclame voor hemaakt word op helpmij zijn echt wel betrouwbaar... de winstmarges van webshops zijn erg klein waardoor je ondanks de verzendt kosten vaak goedkoper uit bent als bij een lokale pcboer. de kans dat je bij oplichters terecht komt is erg klein wij van helpmij wijzen vaak webshops aan waar we eerder zelf ook dingen hebben gekocht, dus kunnen we je echt wel vertellen dat je gewoon online kunt bestellen zonder enige zorgen. om als voorbeeld weer alternate te namen zij maken bijv gebruik van tnt als je die niet vertrouwt zou je ook geen kerstkaarten meer versturen...