Prullenbak legen in Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oscar203

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2000
Berichten
39
Hallo, zoals velen wel gemerkt hebben is het niet mogelijk om je prullenbak in Hotmail te kunnen legen, bij vele forums is dit al bekend en ook is het probleem bij Microsoft bekend, maar er is tot op heden hier niets mee gedaan.
Ik heb vandaag weer eens een emailtje gestuurd of ze niet een Fix op de markt brengen zodat dit verholpen kan worden.
Microsoft zal geen stappen ondernemen zolang mensen niet reageren.
Dit op verzoek van een medegebruiker die mij hierop heeft gewezen.

Wel een nieuwe Windowsversie op de markt brengen, dat kan wel, maar een simpel probleempje oplossen zoals dit?

Kom op Microsoft.......dat moet toch een peuleschilletje zijn, of niet soms?

Of heeft iemand misschien hier wel een oplossing?

Tja, het is gewoon een vraag hoor, als Microsoft het niet kan, dan iemand van jullie wellicht?

Groetjes Oscar
 
Ik heb sinds enkele dagen geen probleem meer bij het legen van de prullenbak van hotmail.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Ik leeg mijn prullenbak nooit, dat gaat wel automatisch..
En het maakt ook niet uit, want wat in de prullenbak staat telt niet voor de ruimte die Hotmail je geeft.
 
JeroenE zei:
Ik heb sinds enkele dagen geen probleem meer bij het legen van de prullenbak van hotmail.
Dat had ik sinds enkele dagen ook niet meer. :)
Maar nu weer wel. :(

Guus.
 
Eigenaardig toch, hé.
Maar ja, zoals killermenace zegt, die leegt zichzelf na een tijdje toch automatisch.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Het gaat zich niet om dat hij automatisch wordt geleegd, dat weet ik ook wel, maar ik wil hem graag legen wanneer het mij uitkomt en niet Hotmail.

Nou Jeroen dan ben jij een van de weinige op deze wereld die het wel lukt, ik krijg deze vraag vaker voorgeschoteld door vrienden en kennissen, maar iedereen ergert zich mateloos eraan.
Ik zou graag willen weten op welke manier jij het wel voor elkaar krijgt?

Groetjes Oscar
 
Ik volg gewoon de stappen van hotmail. Da's al.
Het gebeurt dat het even niet lukt, maar na enkele minuten lukt het wel.
Hetzelfde met de junkfolder.

Greets : Jer:cool:en.
 
Hallo Jeroen,

Bedoel je, indien je het venster krijgt met de melding:

klik hier om het probleem op te lossen???

Groetjes Oscar
 
Nee hoor, dat niet.

Ik bedoel dat als je je prullenbak leegt en je gaat terug naar je postvak in, dan staat er links naast de link prullenbak weer het aantal verwijderde items in de prullenbak. En als je dan weer gaat kijken, staan die er weldegelijk weer in.
Verwijder ik ze dan wat later weer, dan zijn ze weg.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan