PS/2 naar usb hub splitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tekening

hierbij de tekening:

het ziet er een beetje rommelig uit, maar volg de lijnen.
Aansluiting.PNG

KVMSwitch 1:
hier staan de 2 pc's vlakbij waarvan ik de PS/2 kabel wil spelitten.
1 naar de kvm switch,en de andere naar de kvmcat5 omvormer. en vandaaruit naar andere kvmswitch
en een naar scherm. waar van tietsenbord en musi ook op die andere kvmcat5 omvormer zit.

KVMSwitch 2:
hierom komt de binnengekomen cat5 kabel op de ondvormerondvanger. en gaat naar de switch

SCHERM:
cat5kvm-ondvormer-ongvanger naar scherm. muis en toetsenbord.

Laatst bewerkt:
Oh ja hoor, dat gaat wel degelijk op. En als de weerstand niet het probleem is, dan wordt het stroomverbruik van de apparaten die je wilt aansluiten wel.

een (actieve) USB-poort levert 5Volt(dc), 500mA.
een ps/2 poort levert 5Volt(dc), 100mA.

een gemiddelde USB muis werkt op 5Volt en gebruikt ca. 100mA, een (standaard, no-nonsense) toestenbord gebruikt ongeveer 50mA.

je kan wel zo'n 4xusb-naar-ps/2 verloopstuk als in de eerste afbeelding gebruiken, maar ga jij maar eens rekenen hoeveel USB apparaten je kan aansluiten op één ps/2 poortje... :p die 100mA die een ps/2 poort levert zijn heel snel opgebruikt :rolleyes:

geen usb, PS/2 ik wil geen USB troep installeren...
alleen als het standaard is. en dat is het zo-misschien, niet.
en installeren vindi k al niks voor die USB

zo wel usb, ik heb 4 poroten, en dit is altijd standaard!!!/ en dit is ook altijd uit te breiden naar meer. en er zijn ook USB hubs om meer uit te breiden, dus dat zal geen probleem moeten zijn, maarik geen USB!!...

hallo

de splitter is niet meer nodig, op die kvmcat5 gebeuren zit dit er bij in. en binnen 30 seconden kan ik overschakelen naar het andere scherm(beeld blijft wel gewoon aan).
dus splitter is niet nodig
kan gewoon eigen toetsenbord en muis en scherm er op houden. dus werkt gewoon super.
op lengte van obgeveer 150meter werkent.

ik sluit het zo aan...

aansluitschemato1.png

:p:thumb:

geen splitter meer nodig!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan