[PS2] Controller trilt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sijmenjan

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2008
De controller van mijn ps2 trilt niet meer.
Dit is erg irritant. Kan iemand mij helpen?

Hij is onlangs uit de auto gevallen (de controller dan) en er zijn wat knopjes af gevallen:evil:
Ik sta nu voor een dilemma:
Doorsparen voor de PS3:cool:
of
Een controller voor de PS2 kopen (dit omdat ik net Swap Magic gekocht heb:D)

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje

Ik heb een nieuwe van onze Sint gekregen, op de verpakking staat "2 sterke vibratormotoren" en trilt hij?
Nee!:(:mad::evil::eek::confused::shocked:

Bij welk spel probeer je het?

Die demo's van de PS2
Sims 2 Op Een Onbewoond Eiland
Ratchet and Clank Size Matters
Catz
Grand Theft Auto San Andreas
Call Of Duty 3
Kung Fu Panda
Madagascar Escape 2 Afrika

Dus het kan geen toeval zijn

ik zou terug gaan

ik zou gwn terug gaan maakt niet uit of ik nog garantie heb.
je krijgt iets dan wat het niet helemaal volledig doet.
ps volgens mij gebruikt trilfonctie heel veel stroom maar wel vervelend dat hij het niet doet

Ik heb net het kabeltje van het Mainboard naar de Controller ports gecontroleerd, maar die zit goed. Ik heb echt geen idee:(

koop anders gewoon een normale

je kan mischien nog een nieuw en een gewone kopen die van sony die is het meest vertrouw baarst.
je kan er ook een van logitech kopen die zijn draadloos en handig ik heb er zelf een en hij trilt! ik vind die van logitech ook veel soepeler in mijn handen zitten.
maar volgens mij is jou probleem een fabriek of maak fout.
verder kan je hem alleen nog maar open maken en vergelijken met een diewel trilt kijken wat er mist

Ik heb mijn nieuwe controller geprobeerd bij een vriend, waarie wel werkt:confused:
---EDIT: De trilfunctie dan, hè---

Laatst bewerkt:
oooooooh

oooooooooh nou je bent al een stap verder mischien of ik weet het zeker ligt het aan je playstation opensleutelen dan maar.:confused:
ik weret hiet niet echt een oplossing voor zoek anders op google daar staat mischien wel meer het probleem

Hallo

Vermoedelijk heeft uw "Hij is onlangs uit de auto gevallen (de controller dan) en er zijn wat knopjes af gevallen"....

Een of meerdere zekeringen op het motherboard v/d p.s. 2 laten sneuvelen .

Vermoedelijk "slechts" de zekering , verantwoordelijk om het "trilmotortje" aan te sturen.

Deze eens controleren d.m.v. multimeter.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan