ps3 internet beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

patboy6

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2008
hallo,

ik heb een probleem met mijn playstation 3.
namelijk als ik een vriend met wat voor soort game wil joinen online lukt het niet. (alleen met rainbows six vegas 1 en 2 en battlefield bad company)
ik denk dat het iets met beveiliging te maken heeft.
ik weet niet of het aan mij of aan hem licht. maar wat kan ik/hij doen??
leg me het a.u.b in stappen uit, hoe ik het moet doen, en waar ik moet drukken.
ik ben namelijk 13 en heb niet zoveel verstand van die moelijke woorden enz.

mvg patrick

Zelf heb ik nog nooit iemand geprobeerd te joinen op de PS3.
Wat je kan proberen is te vragen of die vriend jou een uitnodiging wil sturen om te spelen. Als hij dit doet en je accepteerd de uitnodiging en het werkt niet moet je kijken of er een foutmelding komt, als die komt zet het dan hier neer.

Overigens weet ik niet of je vrienden kan uitnodigen op de PS3.

(PS wat voor een verbinding hebben je ouders, een hoge download en upload snelheid of een lage, het kan namelijk ook aan de bandbreedte liggen dat het niet werkt).

Suc6,

gr. Greg

Zelf heb ik nog nooit iemand geprobeerd te joinen op de PS3.
Wat je kan proberen is te vragen of die vriend jou een uitnodiging wil sturen om te spelen. Als hij dit doet en je accepteerd de uitnodiging en het werkt niet moet je kijken of er een foutmelding komt, als die komt zet het dan hier neer.

Overigens weet ik niet of je vrienden kan uitnodigen op de PS3.

(PS wat voor een verbinding hebben je ouders, een hoge download en upload snelheid of een lage, het kan namelijk ook aan de bandbreedte liggen dat het niet werkt).

Suc6,

gr. Greg

mijn vriend kan mij ook niet joinen.. en er is ook geen foutmelding.. hij doet het wel bij battlefield bad company en rainbow six vegas 1 en 2.
maar je kan ze met sommige games wel uitnodigen ja.
ik weet niet wat voor soort internet we hebben en me ouders ook niet echt xD
maar de meeste zeggen op een ander forum dat het door me router van de ps3 komt..
wat t is en hoe ik hem uitzet heb ik geen idee van.

groeten patrick

ik ben er nu achter dat met vriend NAP type 3 heeft, waardoor ik en hij elkaar niet kunnen joinen.. hoe zet je een NAP op type 2 of 1??:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan