smoke weed
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 dec 2010
de ip adres die je moet invullen bij playstation is die jij je playstation wilt geven dus 192.168.1.xx waarbij xx je zelf in mag vullen (ik raad wel aan 50 in te vullen in verband met ip-conflicten)
TIP: je kan ook in cmd "ipconfig /all" doen zodat je een hele reeks met netwerkgegevens zie
Aha, je hebt KPN als provider.
Mag ik jou vragen of je als modem een KPN Experia Box hebt?
Zo ja dan kan je je NAT-type niet veranderen omdat ik ook een KPN Experia Box heb en ik heb daar al 2 jaar mee gekloot en het is onmogelijk om hem te veranderen op die soort.
Ik heb KPN een keer daarover aangesproken en ze zouden binnenkort een update vrijmaken wat nooit iets van is gekomen
.
TIP: je kan ook in cmd "ipconfig /all" doen zodat je een hele reeks met netwerkgegevens zie
zou je me uit kunnen leggen hoe ik in kan loggen op mijn router want net is het volgende gebeurt:
ik had in een filmpje gezien dat ze op een site van de router(volgensmij)
instellingen hadden veranderd en dan opnieuw opgestart, dat deed ik ook op de speedtouch site, maar toen viel alles uit ( alles van de router, telefoon internet tv )
toen moest de KPN gebelt worden. en kreeg ik natuurlijk op mijn kop.
dus ik weet echt niet wat ik moet doen.
Aha, je hebt KPN als provider.
Mag ik jou vragen of je als modem een KPN Experia Box hebt?
Zo ja dan kan je je NAT-type niet veranderen omdat ik ook een KPN Experia Box heb en ik heb daar al 2 jaar mee gekloot en het is onmogelijk om hem te veranderen op die soort.
Ik heb KPN een keer daarover aangesproken en ze zouden binnenkort een update vrijmaken wat nooit iets van is gekomen

Laatst bewerkt door een moderator: