PS3 Offline multiplayer Demo

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre90

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Ik zoek demo's van spellen (voor op playstation 3) die een offline multiplayer functie hebben,,,, dus split-screen! Geen online multiplayer dus,,,,waar overigens wel veel opties voor zijn..... want tot nu toe zijn al mijn spellen alleen maar voor 1player (of online) maar dan heb ik die 2e controller eigenlijk voor niks :confused:

Orginele spellen aanschaffen. Demo's hebben geen multiplayer functie voor offline.

nou oke,

maar als student heb je niet echt veel geld te besteden :(
en... de echte toppers van spellen zijn altijd 1 player (en online multiplayer)
dus vind ik het zonde om wat mindere spellen aan te schaffen waarvoor ik wel de volle prijs betaal en dat dan voor de offline funtie,,,,
maar online multiplayer demo's zijn er wel genoeg,,,, dus waarom geen offline multiplayer :confused:

Welke PS3 versie heb je, anders kun je ook overwegen om een paar PS2 games aan te schaffen. De platinum versie zijn een stuk goedkoper in aanschaf.

nee ik heb de 80gb,,,
ps2 compatible was alleen de eerste versie van de ps3 met die 60gb,,,
maar die was er al heel snel uit,,,, en die wordt ook niet meer gemaakt :confused:

Volgens mij kan de 80GB ook PS2 games aan. Er was een link op de Playstation site, die precies aangaf welk spel er van de PS2 op de PS3 ondersteund werd op de 80GB versie. Kan helaas de link niet meer vinden.:(

oh,,, raar!
voor zover ik weet kon alleen de 60 gb dit :confused:
deze had ook 4 usb poorten + een geheugen kaartlezer,,,
alleen jammer dat er maar heel weinig van zijn gemaakt :(
maar de 40 gb en 80 hadden deze functies niet dacht ik...
dan ga ik maar eens even rondneuzen :thumb:

perfect :thumb:
als er klopt wat er staat kunnen wel heel veel spellen van de ps2 op de ps3 worden gespeeld :p
nou bedankt voor je hulp in ieder geval,,,dan ga ik maar eens rondneuzen :cool:

Wel even goed opletten, ze zetten niet voor niets een versie nummer bij de 80GB.

Ik zal even een sticky topic maken met die link erin.:)

de oude 80gb versie (niet in nederland te koop) was inderdaad ps2compatible, de nieuwe niet. en van de 60gb zijn er niet 'weinig' gemaakt, het is alsnog een halfjaar geweest.
En nu je antwoord:
Kane & Lynch,
Motorstorm Pacific Rift,
Lego Batman en indiana jones

dus dat zijn er al een paar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan