PS3: Staan of liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Berichten
357
Hallo!

Mensen die mij al eerder geholpen hebben weten als het goed is dat ik in bezit ben van een PlayStation 3 Slim 320GB. Ik heb ook nog tweedehands een PlayStation 3 80GB (de eerste versie) besteld (Als jullie nou denken dat ik gek ben dat ik 2 PS3's ga kopen, met die ene van 80GB ga ik dingen doen die ik hier niet mag vermelden).

Maar ik heb een vraag, over beide. Moet ik ze laten staan of liggen? Wat is beter? Mijn PS3 Slim ligt nu. Maar wat is beter? Of maakt het totaal niks uit? Ik vraag het zowel voor de Phat als voor de Slim.

Alvast bedankt!

Mvg,
Rajeev
 
Ik ben voorstander van de PS3 liggend te houden, dit in verband met de koeling. wat jij met je 80GB versie van plan bent, is mogelijk in de toekomst ook mijn planning.:p
 
Hahahah oke.
Ja, ik wil mijn geld ook een beetje besparen. Ik kan de 80GB versie in perfecte staat met 1 dualshock controller voor maarliefst 80 euro krijgen. Daar heb je zegmaar 2 games voor. Wat heb ik nog te missen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De huidige 60GB versie die ik heb (ge-upgrade naar 320GB), hou ik liever zo. Ook om online te kunnen blijven spelen, maar ook omdat deze PS2 games ondersteund.
 
De 80GB versie ondersteunt toch ook PS2 games? Als ik hem ******, dan kan ik toch nog gewoon wel PS2 games spelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan