PSP aansluiten op het internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pspp

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
Berichten
28
hallo ik heb gisteren een nieuwe psp gekregen met de versie 3.52
ik kan niet op het internet en waarom dat weet ik niet:confused:
waar vind je de beveiligings code ? op je pc ?:confused:
graag snel reageren

gr.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt waar vind ik het wachtwoord/de sleutel om op mijn internetverbinding te komen?

Of het wachtwoord van 4 cijfers dat je nodig hebt om de internetbrowser op te starten?

Graag iets meer duidelijkheid, omschrijf als het even kan ook even wat je doet voordat om het wachtwoord wordt gevraad...
 
nee niet de w8woord voor als je de internet aanklikt maar de beveiligingscode
 
Je bent nog steeds niet duidelijk genoeg.

Bedoel je de key waarmee internet is beveiligd tegen mensen van buiten af die meesurfen op jou verbinding?

Dan is dat de code die je zelf hebt bedacht of de code onderop de router. Of mochten je ouders oid de beveiliging van het netwerk hebben gedaan, vraag het dan aan hen.
 
Euh, ik heb geen idee waar die bij jou in huis zou moeten staan. Kan ik niet zien vanaf hier he.

Kan achter de pc staan, in de gangkast, daar waar de telefoonlijn binnenkomt....
 
Laatst bewerkt:
hahah ik zie de router wel maar waar staat die code dan?
 
Bij sommige routers staat er bij aankoop een sticker op met een code die je eventueel voor de beveiliging kan gebruiken. Die sticker (als die er is) staat meestal op de onderzijde van de router.
 
Nogmaals, als je niet meer info geeft kan ik je niet helpen... Ik kan toch nooit weten welke je moet hebben als je neit verteld welke er staan! En dan bedoel ik niet de codes op zich, want als je die hier neer zet kan een ander ook die code gebruiken en bij jou op internet.

Je zult eerst moeten weten of jou beveiliging is gedaan met WEP, WAP, enz. Pas daarna kan je dus de juiste code van de sticker af halen. En dan is het nog aar de vraag of de router wel met die code is beveiligd, want je geeft ook niet aan door wie de beveiling is gedaan, die persoon zou exact moeten weten welke code het is.
 
Nou aan die codes heb je volgens mij niets.

Dan rest het dus om het te vragen aan de persoon die de boel beveiligd heeft.
 
Vragen hoe het internet beveiligd is en wat de code is zodat jij je psp op internet kan krijgen....

Ik neem aan dat het internet zich in je eigen huis bevind?
 
ja het is in mij huis maaar ik kan niet op het internet wil jiji me alle stappen geven?:(
 
ja het is in mij huis maaar ik kan niet op het internet wil jiji me alle stappen geven?:(

De stappen hangen maar net af van wat voor internetverbinding je hebt. (Beveiligd ja/nee? En zo ja wat voor soort beveiliging is het?

Pas als deze informatie en je wachtwoord bekend is (wij hoeven je wachtwoord niet te weten hoor, maar die moet je wel zelf invullen) kunnen we je verder helpen.
 
ja het is in mij huis maaar ik kan niet op het internet wil jiji me alle stappen geven?:(

Zolang JIJ niet meer info geeft en antwoord geeft op onze vragen kunnen we je gewoonweg niet helpen! Heb je nou thuuis al gevraagd hoe het zit met internet? Of probeer je te surfen op het internet van een ander? Dan zul je daar toestemming meoten vragen.

Maar zorg dat je duidelijk bent, want wij zijn niet helderziend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan