PSP aansluiten op het internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik heb het geprobeert maar ze zeiden dat het niet beveiligd is
het is wel bij mij thuis in mijn huismaar er staat:

iets met ''tijdens met ophalen van ip adres daarna staat er timeout met ophalen van ip-adres waar vind je de ip adres?
:eek:
 
Die zoekt de psp zelf op. Dan zit er ergens anders een fout en zal je opnieuw alle stappen uit moeten voeren.

Een beschrijving: http://www.articlesbase.com/computers-articles/get-internet-on-psp-209651.html

Daarbij is "iets met" gewoon niet duidelijk genoeg.

Volg nu eerst alle stappen uit de link die ik gaf en geef daarna aan of het werkt en anders exact waar het fout gaat plus een duidelijke omschrijving van de fout.

En dan kan het ook nog zo zijn dat je handmatig het MAC adres van je psp moet invoeren in de router. Mac adres staat onder de settings op de psp.
 
Laatst bewerkt:
ja ik heb internet thuis mijn eigen internet maar ik kan er niet op interneten met mijn psp
 
Ok knul, hier komt een uitleg voor je verbinding als die niet beveiligd is:


1. Start de PSP en zet de WLAN-schakelaar aan.
2. Ga naar het beginscherm. (Waar je kan selecteren of je een spel wilt spelen of bijvoorbeeld muziek wilt luisteren.)
3. Ga hier helemaal naar rechts (naar 'Instellingen') en vervolgens helemaal naar beneden (naar 'Netwerkinstellingen').
4. Selecteer deze optie. ('Netwerkinstellingen' dus.)

5. Kies hier 'Infrastructuurmodus'.

6. Kies '[Nieuwe verbinding]'.
7. Kies de optie 'Scannen'.

8. Je ziet nu een lijst met netwerken die beschikbaar zijn.
9. Kies hier de naam/SSID van jou netwerk. Deze zal als Beveliging 'Geen' hebben aangezien jij zegt dat je geen beveiliging hebt.

10. Je krijgt nu een scherm met het SSID te zien en een invoerveld, klik op pijltje naar rechts (volgende).
11. Je ziet nu Instelling WLAN-beveiliging. Deze staat geselecteerd op 'Geen' hou dat ook zo. Klik op pijltje naar recht (volgende),
12. Je krijgt nu Adresinstellingen te zien. Klik op pijltje naar rechts (volgende).

13. Je krijgt nu de Naam van de verbinding te zien. Je kunt deze veranderen als je wilt. Onthoud de naam wel, dat is wel zo handig.

14. Je krijgt nu een Instellingenlijst. Klik op pijltje naar rechts (volgende).

15. Bevestig de instellingen door op 'X' te drukken.
16. Je kunt nu de verbinding testen. Klik op 'Verbinding testen'.

17. Er komt een scherm in beeld waarbij verbinding wordt gemaakt met het netwerk.
18. Als alles goed is verschijnt na een tijdje komt een lijst met instellingen. Post hier alsjeblieft je 'Signaalsterkte'. (Deze schommelt waarschijnlijk een beetje, maar geef gewoon een gemiddelde.)

19. Probeer nu nog een op internet te gaan. (Selecteer wel de goede verbinding, deze heeft de naam die je hem in stap 13 hebt gegeven.)


Veel succes.
 
Kijk hier eens.

Als dat je niet kan helpen, dan kan ik je niet verder helpen, sorry...


EN INDERDAAD: als je de netwerksleutel niet hebt, dan kan je niet op je netwerk (als je ergens bent probeer dan een netwerk te vinden zonder sleutel)

Vraag aan je mede - huisgenoten of zij de sleutel mogelijk kunnen hebben ?
(vraag hen of ze de WEP of WPA sleutel kennen)
 
daar staat dat ik een beveiliging heb wpa ofso en dan moet je een code invullen maar ik weet niet waar je de code vind:confused::
 
Nogmaals, die code kan je niet "vinden", die code is ingesteld door diegene die de verbinding heeft beveiligd en dus zal je dat aan die persoon moeten vragen!

Lees je uberhaubt wel wat men allemaal schrijft om je te helpen?

Ik hou er nu in ieder geval mee op, succes verder.
 
ik heb het al aan degene gevraagd maar die zei dat hij geen code ofso heeft
 
ik heb het al aan degene gevraagd maar die zei dat hij geen code ofso heeft

Dan is het behoorlijk hopeloos denk ik. Je kunt nog een in de doos/ stapel papieren kijken die bij je internetverbinding horen. Zoek daar naar WPA-sleutel of wachtwoord en probeer die wachtwoorden.

Anders moet je denk ik wel iemand van een klantenservice bellen.
 
:(:(:( soms staat er bezig met ophalen van ip-adres dan staat er bezig met verbinden en dan time-out en soms sleutelinformatie word uitgewisseld en dan time out:(:(:(
 
:(:(:( soms staat er bezig met ophalen van ip-adres dan staat er bezig met verbinden en dan time-out en soms sleutelinformatie word uitgewisseld en dan time out:(:(:(

Betekent dat je nu eindelijk op internetverbinding hebt?

Tip om het probleem (mogelijk) op te lossen: ga dichter bij je router (het apparaat dat je internet signaal uitzendt) zitten, dit heb ik zelf ook wel eens met mijn PSP als de verbinding te zwak is.
 
aaaahh het lukt nog steedes niet:mad::(:(:):mad::cool::confused:

Tsja het heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik wist hoe ik verbinding moest maken.

Is er niet iemand die je computers heeft aangesloten op het internet of weet hoe dit moet? Misschien kan die je beter helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan