Psp iso map

Status
Niet open voor verdere reacties.

kibuts

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
njah ik heb dus een psp en had dus een spel voor de psp op iso die wou ik dus spelen dus had

Mapje aangemaakt genaamd : ISO en daar de iso ingedaan nu wil ik hem spleen en zie ik tot geheugen van de memoriecard omlaag is gegaan maar zodra ik op memoriecard doe zegt die "er zijn geen game" kan iemand me zeggen wat ik fout doe?

ik heb trouwens de nieuwste systeemsoftware 5.00 m33-3

groetjes Gilbert

Een iso voor je psp kan je alleen spelen als jij je psp hebt omgebouwd. Dus je hebt custom firmware nodig of een pandorra batterij. Illegale games draaien alleen op die manier op een psp.

Dus de melding dat er geen game is, is logisch in dit geval.

Een iso voor je psp kan je alleen spelen als jij je psp hebt omgebouwd. Dus je hebt custom firmware nodig of een pandorra batterij. Illegale games draaien alleen op die manier op een psp.

Dus de melding dat er geen game is, is logisch in dit geval.

ik heb hem omgebouwd

nog bedankt

nog bedankt voor de hulp die jullie wouden bieden en gedaan hebben maar was idd vrij simpel ik heb hem gereboot de stick dus en kreeg me orginele mappen terug met iso dus daar heb ik het bestandje ingedaan en het werkte dus nogmaals bedankt

oke ik zal het even stellen.
  1. Stop de memorystick in de psp en formateer die via de psp
  2. Sluit je psp op de pc aan en zet de ISO in de map ''ISO''
  3. Start de psp op en ga naar Game>Memory card
  4. SPELEN!

Dezelfde probleem

hallo,

nou heb ik een soortgelijke probleem, maar bij mij geeft hij aan dat de spel niet goed is.
ik heb in verschillende mappen gedaan en verschillende typen zonder resultaat.

weet iemand wat ik dan moet doen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan