.pst bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

frappels

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2004
Degene wie mij de vorige keer heeft geholpen bedankt. Ik had per ongeluk bestanden gewist die ik niet had mogen wissen.

Met restoration heb ik een paar terug kunnen halen.

Zo ook een bestand waar het mij om gaat. Betreft outlook.pst. Ik hoop daar nog oude opgeslagen berichten en emailadressen in te vinden.
Maar mijn kennis is ontoereikend om outlook.pst te openen.

Of kan ik beter met een andere programma de verwijderde programma´s ophalen?
Nogmaals: mijn besturingssysteem is windows98 SE.

Wie kan mij adviseren.

Bij voorbeeld dank.

Je schijnt het bestand gewoon in Outlook te kunnen importeren:

How to read PST file format

To access messages of the previous version of MS Outlook, do the following, step by step:

Open the application MS Outlook.

Select the menu command: File | Import and Export...

Select: Import from other program or file.

In the next dialogue, select: file of personal folders (.pst).

Now you need to indicate the complete path for your old *.pst.message file

Next, indicate the folder into which you want to import the messages.

If you have several *.pst files, repeat this procedure for each of them.

Guus.

vorig berichte inzake Pst.bestandje

Ik heb een oplossing aangeboden gekregen: importeren van het .pst bestand in outlook.

Echter bij het importeren krijg ik een foutmelding en advies de reparatieset te gebruiken voor postvak in.

Helaas weet ik deze niet te vinden. Is er iemand anders die mij kan helpen/adviseren.

Welkom op Helpmij :) zoek op de hardeschijf naar het bestand scanpst.exe en start dit programma. Dan gewoon de locatie van de outlook.pst aangeven. Hier in engels wat uitgebreider.

outlook.pst versus scanpst.exe

Helaas nog niet de definitieve oplossing.

Ik kom telkens wel een stap verder. Met importeren van mijn outlook.pst echter geeft deze een foutmelding. Een aantal parameters zouden niet kloppen, wat dit ook mag zijn.

Leuk om uit te zoeken. Wie kan mij verder adviseren.

En degene die al gereageerd hebben uiteraard veel dank

wat is precies de foutmelding? Is dit iets wat er op lijkt?

Vorig berichtje en antwoord van Mumzel

Nee,

helaas. Ik heb daarbij outlook 2000.

Hij geeft gewoon een foutmelding dat er een paar parameters niet kloppen.

Maar ik vraag me af of ik de gegevens nog wel op kan halen en of ik met outlook.pst op de goede weg zit.

Wat is er gebeurd. let op: stommiteit: i.v.m. spyware had ik in eerste instantie programma´s geselecteerd tussen 2 data, te weten 31-8 en 1-9. Deze wilde ik verwijderen. En dat ging via de prullenbak. Prullenbak leeggemaakt, zat vol. Echter, toen kwam ik er achter dat ik stom bezig was. Gelukkig was niet alles verwijderd.
Maar outlook werkte niet meer als voorheen. Mijn adressenbestand was en ben ik kwijt, mijn persoonlijke mappen die ik zelf gefabriceerd heb. E.d..

Deze komen maar niet boven water.

Dus wie nog een oplossing weet, ik hoor het graag.

Je had misschien met een recover tool nog het een en ander kunnen redden. Maar aangezien het nu meer dan een week geleden gebeurd is verwacht ik niet dat dat nog gaat lukken :confused:

Helaas, maar ik heb de moed ook opgegeven.

Dat wordt dan ook weer links en rechts zoeken.

Bedankt voor alle hulp.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan