Vraagje,
Ik heb Q6600 quadcore,
Met asus p5k-r
En 4gb super talent dual chan 800mhz ram DDR2
maar systeem is behoorlijk instabiel,
Moet zelfs overclocke om me geheuge ook echt op 800mhz te kunnen krijgen,
Ook me cpu staat soms op 1.6ghz,
heb alle versies van bios updates al geprobeerd,
Chipset update cd die bij moederbord zat, geeft ie aan dat niet windows compatible zijn ofzo ;s, gedownloade zelfde probleem..
En als ik ze niet instaleer kan ik geen spellen spelen, dan vallen ze uit.
En op groot scherm films wil kijken krijg ik bluescreen, waar ik echter met een druk op knop weer uitkom.. tot hij nog bluescreen geeft en dan start windows door me windows versie die aanstaat heen.....
anyway allemaal leuk en aardig.. alles zover op andere pc's getest no prob alleen moederbord niet,
Maar omdat ik al genoeg gezeik heb gehad met me pc,
had ik graag van jullie gehoord wat een goed moederbord zou zijn voor me processor,
Geheugen
en moet sli hebben..
Skaff
prijs maakt niet uit, Moet een GOED moederbord hebben
Ik heb Q6600 quadcore,
Met asus p5k-r
En 4gb super talent dual chan 800mhz ram DDR2
maar systeem is behoorlijk instabiel,
Moet zelfs overclocke om me geheuge ook echt op 800mhz te kunnen krijgen,
Ook me cpu staat soms op 1.6ghz,
heb alle versies van bios updates al geprobeerd,
Chipset update cd die bij moederbord zat, geeft ie aan dat niet windows compatible zijn ofzo ;s, gedownloade zelfde probleem..
En als ik ze niet instaleer kan ik geen spellen spelen, dan vallen ze uit.
En op groot scherm films wil kijken krijg ik bluescreen, waar ik echter met een druk op knop weer uitkom.. tot hij nog bluescreen geeft en dan start windows door me windows versie die aanstaat heen.....
anyway allemaal leuk en aardig.. alles zover op andere pc's getest no prob alleen moederbord niet,
Maar omdat ik al genoeg gezeik heb gehad met me pc,
had ik graag van jullie gehoord wat een goed moederbord zou zijn voor me processor,
Geheugen
en moet sli hebben..
Skaff
prijs maakt niet uit, Moet een GOED moederbord hebben