Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze zijn allebij evenduur dus kan ik toch het best voor de quad gaan ?Enige idee over hoeveel tijd je weer aan een nieuw toe bent? Want aan een Qaud-core heb je nu nog niet zo veel. Ben je wel mooi op de toekomst voorbereid maar als je snel een nieuwe wilt hebben is dat natuurlijk niet nodig.
De Core 2 Duo is sneller.
Dat is wel zo, alleen zitten in een QUAD Core 4 processoren, dus het totaal is veel hoger dan de duo.
Hey,
Ik twijfelde vroeger ook veel of ik de E6850 zou nemen of de Q6660 ik had voor de quad gekozen vanwege de 4 kernen. Maar eigenlijk merk ik niet zo heel veel verschil met mijn oude pc die Pentium 4 had 3GHZ
Maar wat me wel iriteert als ik een spelletje wil opstarten (Unreal Tournament 3) duurt het zeker 30 seconden ofzo voordat die het spelletje opstart en ook bij Halo 2 Vista heb ik dat probleem. Licht dat aan mijn processor (Q6660) of had ik beter voor de E6850 kunnen gaan had ik dan dit probleem niet ?
hey,
ik heb deze geheugen licht het echt hier aan
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1050255&showTechData=true
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.