Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dit zijn prima temperaturen, ook met dit weer. Wat is de temperatuuur stressed?
Nette temperaturen, prima.![]()
Mooi systeem hoor, met DDR3-1600!
Aan de hardware kan het (als alles correct werkt) niet liggen, ik zou eerder denken aan een driver-probleem. Update eens de drivers voor je videokaart en je chipset. Heb je dit bij meerdere games en is het alleen games en dus niet bij andere zware toepassingen?
Bij het draaien van 3DMark06 of 3DMark Vantage heb je geen vastlopers?
Hoi,
Mag ik vragen wat de uitslag was van je 3d mark test want daar kan je wel mee vergelijken.
Modag
Hoi,
Dan denk ik dat er iets bij je niet goed gaat want ik zit met mijn enkele 3870
tegen de 7500 aan met de phenom 9750
Dus dat lijkt mij een beetje weinig.
Modag
Hoi,
Ik denk niet dat het troep is maar kijk of alles op de goed snelheid draait en/of je de goede drivers geinstalleerd hebt, en natuurlijk als je 3dmark draait niks anders erbij draaien .
Modag
De Q6600 is zeker geen troep, maar ik zou wel even je CPU op stabiliteit testen met Orthos. Gewoon voor de zekerheid, dan weet je zeker of je overclock geslaagd is of niet. En ik verdenk nog steeds drivers.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.