Quadcore 6600 temps

• Onderwerp starter Onderwerp starter skaff
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

skaff

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2008
Wat is een mooie temperatuur met dit weer voor een Q6600?

35graden CPU idle
45graden Cores idle

dit beetje in de goeie richting nog ?

Gpu 39
spp 52
mcp53

Ja, dit zijn prima temperaturen, ook met dit weer. Wat is de temperatuuur stressed?

47cpu
cores 50/57

maar nu slechte koelpasta erop, normaal zat me processor (toen 't kouder was) ongeveer 4/5 graden lager dan normaal,

Nette temperaturen, prima. :)

ok :) bedankt,
Toevallig enig idee hoe ik freeze kan krijgen in games? gebreurt 1 keer in 't uur ofzo 2 seconde.. maar toch vervelend
Gebruik dx10 op xp,
8800GT 1024 gainward
xfx nforce 790i ultra
q6600
2gb ddr3 1600 ocz

Mooi systeem hoor, met DDR3-1600!:)

Aan de hardware kan het (als alles correct werkt) niet liggen, ik zou eerder denken aan een driver-probleem. Update eens de drivers voor je videokaart en je chipset. Heb je dit bij meerdere games en is het alleen games en dus niet bij andere zware toepassingen?

Mooi systeem hoor, met DDR3-1600!:)

Aan de hardware kan het (als alles correct werkt) niet liggen, ik zou eerder denken aan een driver-probleem. Update eens de drivers voor je videokaart en je chipset. Heb je dit bij meerdere games en is het alleen games en dus niet bij andere zware toepassingen?

alleen games,
en alle updates zijn geinstaleerd voor drivers :),
ook niet veel last van maar als ik eff last ervan heb is 't ook erg..

Bij het draaien van 3DMark06 of 3DMark Vantage heb je geen vastlopers?

Bij het draaien van 3DMark06 of 3DMark Vantage heb je geen vastlopers?

nee daar niet,
maar zou q6600 niet wel redelijk horen te doen met cpu test?
wat zou score van q6600 @ 3mhz "stabiel" horen te zijn? off word dit door hele systeem ook bepaald.

geen idee hoe deze tests worden gedaan of hoe punten bepaald worden

Hoi,

Mag ik vragen wat de uitslag was van je 3d mark test want daar kan je wel mee vergelijken.

Modag

zal em nog ff draaien geen idee meer in mijn ogen was 't laag,
iig -3000 punten van wat ik vorrige keer had
met ddr2 moederbord + gheugen erbij

Hoi,

Mag ik vragen wat de uitslag was van je 3d mark test want daar kan je wel mee vergelijken.

Modag

ok 4505,
maar eerst was 't 3000 ofzo,
4505 goed of?

en zonder msn op de achtergrond draaien 5130

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan denk ik dat er iets bij je niet goed gaat want ik zit met mijn enkele 3870
tegen de 7500 aan met de phenom 9750
Dus dat lijkt mij een beetje weinig.

Modag

Hoi,

Dan denk ik dat er iets bij je niet goed gaat want ik zit met mijn enkele 3870
tegen de 7500 aan met de phenom 9750
Dus dat lijkt mij een beetje weinig.

Modag

wat zou een rede hiervan kunnen zijn ? of is 't gewoon omdat de q6600 troep is

Hoi,

Ik denk niet dat het troep is maar kijk of alles op de goed snelheid draait en/of je de goede drivers geinstalleerd hebt, en natuurlijk als je 3dmark draait niks anders erbij draaien .

Modag

De Q6600 is zeker geen troep, maar ik zou wel even je CPU op stabiliteit testen met Orthos. Gewoon voor de zekerheid, dan weet je zeker of je overclock geslaagd is of niet. En ik verdenk nog steeds drivers.

Hoi,

Ik denk niet dat het troep is maar kijk of alles op de goed snelheid draait en/of je de goede drivers geinstalleerd hebt, en natuurlijk als je 3dmark draait niks anders erbij draaien .

Modag

alles draait op goeie snelheid behalve me geheugen die loopt 1333 omdat moederbord deze 1600mhz modules niet op 1600 kan draaien
die krijg ik wel maar moet in 't buitenland besteld worden.

en processor draait op 3.3ghz stabiel. kan screenshots uploaden van cpu-z / everest / pcwizzard... maar alles is zoals 't hoort, vriend van me met oudere pc met dualcore (van mediamarkt) haalde nog hogere score dan ik :o

De Q6600 is zeker geen troep, maar ik zou wel even je CPU op stabiliteit testen met Orthos. Gewoon voor de zekerheid, dan weet je zeker of je overclock geslaagd is of niet. En ik verdenk nog steeds drivers.

chipset drivers? of ?

heb alles geinstaleerd, daarna nog met driver genius gekeken welke drivers ik nog niet had die geinstaleerd, apparaatbeheer alles in orde,

en hoelang orthos draaien ?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik begrijp dat alemaal verwarrend is maar ik denk dat je het toch in de richting van drivers en snelheid van alles moeten zoeken want het moet toch ergens vandaan komen die vriend kan die deze videokaart ook aan probeer hem dan daar eens.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan