Hallo,
k zit met een probleem. Ik wil 2 queries samenvoegen en heb diverse dingen gelezen en geprobeerd, maar ik kom er niet uit.
]
Doel is om dit als 1 overzicht te kunnen draaien en er 1 rapport van kunnen maken met omzet, investeringen (maar er zijn nog meer queries met debiteuren, crediteuren etc.)
k zit met een probleem. Ik wil 2 queries samenvoegen en heb diverse dingen gelezen en geprobeerd, maar ik kom er niet uit.
]
Code:
SELECT Sum([Helden])*-1 AS [Omzet Helden], (Sum([Helden])-Sum([Helden_V]))*-1 AS [Omzet Maand]
FROM Kolommenbalans_Huidig INNER JOIN Kolommenbalansvorig ON Kolommenbalans_Huidig.Rekening = Kolommenbalansvorig.Rekening_V
WHERE (((Kolommenbalans_Huidig.Rekening)>=80000 And (Kolommenbalans_Huidig.Rekening)<90000));
Code:
SELECT Sum([Helden]) AS [Helden Investeringen], (Sum([Helden])-Sum([Helden_V])) AS [Investeringen Helden Maand]
FROM Kolommenbalans_Huidig INNER JOIN Kolommenbalansvorig ON Kolommenbalans_Huidig.Rekening = Kolommenbalansvorig.Rekening_V
WHERE (((Kolommenbalans_Huidig.Rekening)>=0 And (Kolommenbalans_Huidig.Rekening)<=400));
Doel is om dit als 1 overzicht te kunnen draaien en er 1 rapport van kunnen maken met omzet, investeringen (maar er zijn nog meer queries met debiteuren, crediteuren etc.)