Query..

Status
Niet open voor verdere reacties.

wizard57

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2013
Nu heb ik in een tabel allegegevens ingevoerd .Nu heb ik een query gemaakt om bewerkingen te laten uirvoeren.query is gemaakt met query wizard.....hoe krijg ik nu de gegevens van de tabel in die query te zien.??
john

Even bij het begin beginnen... Je hebt een tabel, en die heb je gevuld. Vervolgens maak je met de wizard een query. Wat moet die query doen?

quey

In mijn tabel blijven 3 velden blanco....het veld zakelijk....prive ..en omrijkm.
In de query komt in deze velden een criteria te staan ........en worden die velden DAAR pas ingevuld.
Tenminste...dat is de bedoeling.
john

En wat is daar het nut van? Waarom gebruik je niet gewoon een formulier om in te vullen? En welk criterium gebruik je?

query

.("SOORTRIT"="ZAKELIJK";"NAARKMSTAND-VANKMSTAND";"") Dus als in de kolom soortrit....zakelijk staat ..moet in de kolom zakelijk,waar deze formule is geplaats,de zakelijk km komen te staan die de uitkomst zijn van de formule zijn...maar als ik een query maak...aan de hand van bv tabel a......zie ik totaal niets van het geen wat in die tabel wordt ingevuld.
John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan