query's maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

crashbandicoot

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2013
Berichten
1
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag , ik heb binnenkort examen van acces op school maar sommige query's lukken me maar niet.

-Ik zou de query moeten hebben voor het aantal keren dat betaald is.
-Een query die het lidgeld van sporten die beginnen met een "b" of een "g" verhoogd met 20%
-Een query die het lidgeld van alle sporten verhoogd met 20% die niet met "b" of "g" beginnen.
-Een query die aangeeft het aantal mensen uit bv de provincie Vlaams Brabant weergeeft.

Alvast bedankt !
 
Hallo,

Deze queries zou ik kunnen maken,

Maar ....

Kan je ook de database geven/online plaatsen zodat we kunnen meekijken ?

Mvg gast0187
 
Laatst bewerkt:
Een huisregel van HelpMij is dat we niet helpen bij huiswerkvragen. En al helemaal niet als je je eigen oplossingen er niet bijzet. Kortom: ik wil nog wel kijken naar jouw query, en dan eventueel aangeven waar de fout zit, maar oplossen gaan we het niet voor je.
En dat geldt hopelijk ook voor Antoon ;)
 
Laatst bewerkt:
@OctaFish

ik heb die vraag niet geplaatst hoor! (en zeker geen huiswerkvragen!)

Maar goed als we hierbij niet mogen helpen hou ik mij daar. Alhoewel dat de TS niet vermeld dat het om huiswerkvragen ging maar de kans wel bestaat het zo is.

Bedankt voor de info
 
@Antoon: ik bedoelde alleen maar te zeggen dat wij als helpers bij schoolopdrachten geen complete oplossingen aandragen. En dat ik hoopte dat dat voor jou ook geldt.
Ik zou zeggen: laat die Queries maar eens zien! Kunnen we zien wat er aan de hand is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan