Quickcam van Logitech software nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik gebruik een webcam van Logitech, de bekende quickcam, een soortgelijke te zien op deze website: http://www.staalcomputers.com/catalog/images/LT-MESSNGE_LG.jpg
Nu wil ik echter deze cam aansluiten maar als ik dit doe begint hij te mekkeren over de installatie CD Rom van Window XP SP2 die ik helaas niet heb. Waar kan ik de recente software vinden? Op de logitech website zie ik alleen de latere types webcam software staan namelijk.
De software die ik ooit bij deze webcam kreeg was versie Quickcam versie 6.0, welke versie is voor mijn cam geschikt? Alvast dank.

daaronder op die pagina heb je nog een die zegt -> software niet gevonden, dan kom je in het linkje wat ik heb aangepast in me vorige post. ;)

http://www.logitech.com/index.cfm/480/3378&cl=be,nl

Ook bij deze nieuwe software vraagt hij om een XP Prof SP 2 CD Rom om een bestand usbccgp.sys te installeren. Kan ik dit bestand niet ergens downloaden en zelf handmatig plaatsen? Zo ja waar moet ik dit downloaden waar op mijn PC moet ik dit bestand plaatsen. Mijn cam blijft niet werken zo, nieuwe software of niet...

Laatst bewerkt:
ff opnieuw!!

je zegt dat je wel hebt en je zegt dat je niet hebt

heb je legaal windows?
heb je sp 2 erop staan??

ff duidelijk nu aub

ff opnieuw!!

je zegt dat je wel hebt en je zegt dat je niet hebt

heb je legaal windows?
heb je sp 2 erop staan??

ff duidelijk nu aub

Ik heb SP 2 erop staan ja, maar heb de CD NIET in mijn bezit. Hoop dat het nu wel duidelijk is.

ik kan je driver downloaden als je zegt welke cam je hebt (dan heb je geen sp2 cd nodig)

Windows heeft voor het installeren van die drivers een paar systeembestanden van de XP-SP2 cd nodig. Daar komt die melding vandaan.

Ook al staat SP2 op je computer, dan kan het voorkomen dat bij installatie de CD nodig is.

Of je moet de map c:\i386 op je PC hebben staan, dan zou het mogelijk zijn zonder CD dit uit te voeren.

Als je HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Setup \ SourcePath registerkey aanpast naar c:\ zou dat moeten werken.

Windows heeft voor het installeren van die drivers een paar systeembestanden van de XP-SP2 cd nodig. Daar komt die melding vandaan.

Ook al staat SP2 op je computer, dan kan het voorkomen dat bij installatie de CD nodig is.

Of je moet de map c:\i386 op je PC hebben staan, dan zou het mogelijk zijn zonder CD dit uit te voeren.

Als je HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Setup \ SourcePath registerkey aanpast naar c:\ zou dat moeten werken.

Ik heb dat laatste aangepast maar hij blijft vragen om I:\i386. Even gezocht of ik die map op mijn pc heb staan en heb er in staan. In C:\WINDOWS\Driver Cache.
Hoe nu verder?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan