QuickPar

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
hoi

Als ik een film heb gedownd dan laat ik hem nakijken door Qpar als ie dan klaar is laat ik em repareren.
Als Qpar eenmaal aan het repareren is slurpt ie al mijn werkgeheugen op en wordt de Pc heel traag .
Ik heb nu AMD 3500 en 1024 MB geheugen,zou het helpen als ik het werkgeheugen nog verdubbel of is het ergens in te stellen dat ie niet zoveel geheugen gebruikt.

Heeft volgens mij weinig zin omdat quickpar altijd al je geheugen blijft gebruiken of je moet bij opties de prioriteit op laag zetten. Probeer maar eens en anders gewoon even wachten tot hij klaar is.:)

even wachten is een understatement zeg
Als hij veel moet repareren duurt et 45 minuten
Misschien gaat et wel sneller met meer geheugen???
Of heb je misschien nog een andere suggestie dat et sneller kan

Laatst bewerkt:
Geplaatst door paulusje
even wachten is een understatement zeg
Als hij veel moet repareren duurt et 45 minuten
Misschien gaat et wel sneller met meer geheugen???
Of heb je misschien nog een andere suggestie dat et sneller kan

Ten eerste wat is veel ?? als je van de zeg 2500 blokken er 1000 moet repareren is 45 min heel normaal heb je 100 blokken dan zou het wel sneller moeten dan 45 min het is maar net hoeveel blokken je nodig hebt.

meer geheugen heeft geen zin.

oke tazman dit gedeeldte is duidelijk
Maar gebruikt Qpar altijd al je geheugen ookal verdubbel ik het naar 2 gig .
Het is niet ergdat het repareren lang duurt maar de pc wordt zo traag dat je eigenlijk niets meer kan en daar baal ik van

quickpar vraagt aardig wat van de pc ja dat is zo.
vergeet niet dat hij elk rar file blokje voor blokje nakijkt en daarna uit de par files de ontbrekende blokken moet genereren.

En 2 gb geheugen er in doen kan zelfs een averechtse uitwerking hebben het wil niet zeggen meer geheugen is sneller werken er zijn pc's die zelfs trager gaan werken met een overkill aan geheugen.

En ja mijn mening is je kunt ook de spullen gewoon in de winkel kopen of voor lief nemen dat de pc even een half uur tot een uur niet gebruikt kan worden of traag gebruikt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan