r4 ds kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkSoul

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
hallo
mijn broertje heeft een r4 kaart gekocht en die blijft telkens vastlopen bij loading..
wij hebben alle bestand al geupdated maar we krijgen telkens een error bij _DS_MENU en _DS_MSHL.NDS ( bestanden zijn beschadigt ik kan ze niet vervangen verplaatsen of wat dan ook )

en hij heeft prongelijk wat bestandjes uit games verwijdert dus die staat nu ook leeg

kan iemand mij aub helpen

met vriendelijke groet.
Darksoul

Staan de mappen -system- en moonshl ook op de R4 (lees instructie over bootbestanden)?

jep die staan er ook op.
maar volgens mij is het mapje Games beschadigt de rest is Oke (kom ik net achter)
als ik het wil openen staat er een foutcode en dat hij beschadigt is enzo..

Ik heb er zelf ook 1, heb je de nieuwste firmware van de r4ds website ?
en wat betreft games die kun je in de hoofdmap plaatsen

ik heb de nieuwste firmware al..
en de games moeten in het mapje ''Games''
maar die is dus beschadigt.
en ik heb wel een spelletje in het hoofdmapje, maar ik kom niet eens verder dan ''Loading...''
:S:S:S helppp :P

hmm, nieuwste firmware van de site, in de hoofdmap, bij mij werkt het gewoon weet je zeker dat het geen kloon is ?

niet per ongeluk de fimware van de gewone R4 er op gezet terwijl het een SDHC R4 is?

dat weet ik niet.
ik heb gewoon een firmware gedownload.
misschien kunt u me ff die link geve :p

R4 Upgrade Revolution for DS (NDSL/NDS)
ik heb een 4gb kaartje, en hij deed het voor dit allemaal begon dus 4 gb.
Micro HC. 4GB japan blablabla
Kingston SDC4.
dat was het.

Ik ben er net achter gekomen dat degene die ik heb de r4ds sdhc is deze ziet er bijna hetzelfde uit maar ondersteunt geheugen van meer dan 2gb ofzo, je kan de foutmelding krijgen waar loading staat(wat jij dus hebt) met de officiele software.
ALs er op het kaartje sdhc naast r4 staat moet je deze firmware hebben http://www.linfoxdomain.com/nintendo/ds/dl.php/R4SDHC_v1.25_English.zip ik heb toevallig eentje die werkt met de officiele r4 firmware maar normaliter niet.

mvg, Xeross

hmm ok..
ik denk dat dat mijn enige oplossing dan nog is..
of ik koop een 2gb kaartje
en zet daar die system en moonshll enzo op..

PS: klopt het ook dat er een mapje R4, bestand R4 en mapje games opstaan bij jullie ?

Laatst bewerkt:
ok.
ik ben naar mediamarkt gegaan en heb een 4gb micro SD kaart gekocht, waar helemaal niets opstaat.
ik heb al vele dingen geprobeert, maar dan staat er MENU?

hoe moet ik nu al die vorige bestanden op mijn nieuwe SD kaart zetten?

alv. bedankt

Er staan op het oude Micro-SD kaartje diverse bestanden.
Het kan zijn in een mapje Games, NDS of iets anders.
Ook kan het zijn dat de spellen gewoon in de root (hoofdmap) van het kaartje staan.
De volgende bestanden overzetten:

*******.NDS (******* staat voor de naam van het spel!)
*******.RAR '' ''

mocht je ook de savegames willen overzetten wijst dit zich helemaal als je de spellen verplaatst heb!

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan