raar probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dedaio

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
273
ik heb op mijn pc al jaren 2 browers... internet explorer voor mijn emails en dat soort dingen, en firefox voor alle andere dingen...

sinds een paar weken doen beide explorers raar...elke keer als ik mij inlog op een website met een wachtwoord (zoals deze) logt hij mij automatisch weer uit.

dan google chrome geinstalleerd, deze gaf geen problemen...die dan maar een paar dagen gebruik, tot deze morgen, ik kon hem niet opstarten...

dan maar internet 8.0 geinstalleerd (van microsoft site natuurlijk :thumb:) en sindsdien gaan zowel internet explorer als google chrome niet meer! als ik erop klik, gebeurd er niets. het zandlopertje is 1 seconde zichtbaar bij de muis, daarna weer weg. opnieuw starten helpt niet...

alleen firefow gaat nog, maar met het vervelende automatisch uitloggen probleem...ook met windows live geeft firefox problemen (tot over een paar weken NOOIT problemen gehad met firefox, ben er altijd heel tevreden over geweest!)

dus, hoe krijg ik internet explorer en google chrome terug in gang?
 
en chrome, firefox en IE8 verwijderen en daarna weer opnieuw installeren helpt ook niet?
 
sjah, geen idee hoe ik internet explorer verwijderen...met chrome hielp het niet, maar chrome boeit me ook niet zoveel
 
ik heb trouwens ook een rare toolbalk in mozilla firefox (de enige browser die nog werkt!)
hier een screenshot.

212y51z.jpg


en firefox blijft lastig doen, als ik mij bv wil aanmelden op dit forum moet ik ruim 20 keer proberen, net zoals alle andere sites met een wachtwoord. ook windows live hotmail wil hij niet meer openen...andere browers werken nietmeer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan