Radeon 9500 laat computer crashen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb je waarschijnlijk toch een warmte probleem gezien game's veel van je pc vragen.
Speel eens met je kast open en zet er desnoods ff een tafel ventilator voor ga dan een game spelen.
Blijft de pc gewoon draaien weet je zeker dat je een warmte probleem hebt.

Temps in je bios kan je meestal vinden onder zo iets als "pc health status".(award bios)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gebruiker62
heb geen award :'(
Gezien je mobo lijkt me dat je toch ergens iets van temperaturen in je bios moet terug kunnen vinden.

Geplaatst door crash

Gezien je mobo
een jetway? Neh, ik zou er maar van uitgaan dat je geen tempsensors hebt.

kun je misschien ergens een paar 80mm fannetjes opduikelen en die in je kast ophangen?

Geplaatst door meelman

een jetway? Neh, ik zou er maar van uitgaan dat je geen tempsensors hebt.

kun je misschien ergens een paar 80mm fannetjes opduikelen en die in je kast ophangen?

:S:S:S:S

Wat is dat allemaal... 80 MM fanns.... ik neem aan de ventilatoren??? Die heb ik iig nergens liggen :S

Heb je misschien nog ergens iets anders liggen dat lucht verplaatst (fohn die je op koude lucht kunt zetten)

Als je niets elektrisch kunt vinden kan het (tijdelijk) ook anders: wapperen, blazen, beddenpomp, enz...

Dit zijn natuurlijk allemaal tijdelijke probeersels om uit te vinden of het een warmteprobleem is.

ik heb er zo'n gewone ventilator bij gezet, maar daar werd ie niet kouder van :S volgens mij hield het juist het draaien van de ventilator van de videokaart tegen.

Ik denk dat ik maandag mar even met m'n PC naar de mycom ga... Die wilden het wel nakijken.

done... nieuw coolers erin... hij loopt als een zonnetje... bedankt voor al jullie moeiten :D:D:thumb:

Geplaatst door gebruiker62
done... nieuw coolers erin... hij loopt als een zonnetje... bedankt voor al jullie moeiten :D:D:thumb:
NP :thumb:

Fijn dat het nu werkt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan