Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarnaast kun je nog wat extra processingsoftware installeren om het geluid wat mooier of harder te krijgen (compressor/limiter).
Maar hoe wil je verder gaan draaien? Wil je, net zoals ik, vanaf een playlist draaien, of wil je live draaien? Of misschien wel allebei? Als je niet live wil draaien, kun je volstaan met Winamp en Shoutcast zoals in de vorige post aangegeven is.
Je hebt voor het live draaien van cd's of vinyl in ieder geval een mengpaneel nodig en 2 cd-spelers of platenspelers. Als je alleen live mp3's draait vanaf een pc heb je geen mengpaneel nodig, maar misschien wel software als VirtualDj of een pakket wat hetzelfde kan, maar gratis is.
xmanneke, bedankt voor de les. Hier was ik dus niet van op de hoogte. Tijd dus om eens naar Sam te kijken :thumb:
Weet je heel toevallig ook of Sam overweg kan met Winamp-playlists (m3u)? En of er net zo'n leuke crossfade-optie in zit?
En even mijn verontschuldigingen voor het kapen van dit topic, maar misschien heeft TS ook iets aan jouw info.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.