Ram Geheugen past niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauzemenu

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Hallo

Moederboard.jpg

dit zijn gegevens van mijn moederboard.

ik heb vandaag namelijk deze ram geheugen gekocht.

Geil DIMM Module DDR 2.

deze werd mijn aangeraden door de winkel na het laten zien van mijn gegevens van mijn moederboard. Nu wil ik hem er in zetten maar klikken allebei de witte haakjes niet dicht echter klikt er maar 1 dicht. Dus nu is mijn vraag heb ik echt wel de goeie Ram geheugen gekregen? helaas is mijn witte haakje ook er af zou ik deze er weer op kunnen zetten.

Groetjes

Wat een deskundig persoon in die winkel! Hoe heet die winkel, ik ga er mijn volgende pc bestellen!

Het staat notabene zwart op wit DDR SD RAM ipv DDR2 SD RAM..............

Laatst bewerkt:
Hij zal wel naar het aantal slots gekeken hebben.

Modag

of dacht aan onze voormalige oosterburen.

ach frank wat heeft dat er nou mee te maken??
weet ik veel....:D

Zo een idee had ik al toen ik hem erin wou doen, zeer slechte winkel dus ga er nooit meer heen voel me flink opgelicht, bedankt voor de hulp. Word dus idd terug gaan naar de winkel en hem ergens anders halen

Of juist naar die winkel gaan en een beetje boos / zielig doen, wie weet levert dat nog een beetje korting (smartegeld) op, op de juiste module. (Je moet toch die module terugbrengen om je geld terug te krijgen)

En misschien heeft hij nog een oplossing voor je witte clipje (haakje) Je weet maar nooit.

Modag

Laatst bewerkt:
Gewoon zeggen dat door zijn advies je moederbord naar de maan is... of ie ff wil dokken.
In amerika goed voor een ruime vergoeding....

(tja: geen medelijden met de shop: als je iemand DDR2 verkoopt terwijl hij een 754-moederbord heeft: dan ben je gewoon achterlijk)

Nu heb ik bij een andere winkel deze geheugenkaart gezien.

Corsair Dimm 1024MB DDR SDram PC3200 400MHz

Nu is mijn vraag hier past deze er wel in en is die geschikt voor mijn pc ?

ja prima:thumb:

spec's bord:Supports DDR400*/DDR333/DDR266 DDR SDRAM (*Refer to MSI recommended modules)
• Note: PC3200 (DDR400) maximum 4 banks (2 double-sided) only

Laatst bewerkt:
Dan kan ik die oude uit de DDR1 eruit halen en die nieuwe in dat slotje plaatsen neem ik aan

1 kaartje van 1gig is voorlopig goed genoeg, en bij die 2e aansluiting kan ik er geen meer in doen omdat 1 wit haakje eruit is helaas.

ok

kan best zijn dat ookal is haakje kapot dat ie toch blijft zitten.

maar das proberen dus....

succes:thumb:

ik heb dus de Kingston Uimm TGB DDR2 PC2 3200 400MHz mee gekregen bij winkel nummer 2 waar ik vandaga ben geweest nu past hij er ook niet in terwijl mijn 2 x werdt vertelt dat die echt past, past deze echt niet of doe ik iets verkeerd. Ik duw hem er in maar steeds gaat 1 van de beide kanten omhoog als de andere kant er wel goed inschuift.

kan er maar op 1 manier in he.

er zit een uitsparing in

en als je ddr pc3200 184 pinns hebt gekregen MOET ie passen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan