ram geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow, je hebt gelijk :o

Het probleem is dat de 440BX geen 256 Mbit-geheugen ondersteunt. Veel theorie, om het simpel te maken: vraag in de winkel gewoon geheugen dat samenwerkt met een 440BX, het enige dat in principe niet werkt is 256 MB single-sided.

o

wat moet ik dan vragen geheugen wat samenwerkt met de 440bx chipset 128???

In principe kan elk 128 MB reepje, maar vraag toch voor de zekerheid eens of ie samenwerkt met de 440BX.

ok

dus ik moet vrgaen of de 256 MB single-sided meewerkt met de 440bx

Nee, dat kan sowieso niet. Onthou het zo: je kan elk reepje, single sided of double sided, in je 440BX stoppen, zolang hij niet groter is dan 128 MB. 256 MB gaat ook, maar op voorwaarde dat hij double-sided is.

o

Bedoel je soms dat ik tegen die verkoper moet zeggen dat ik 256 mb ram wil dat samenwerkt met de 440bx chipset

64 MB kan je niet meer krijgen, het laagste is 128 MB (en je kan even goed 256 MB kopen, voor de prijs moet je het niet laten).

dus ik moet tegen die verkoper zeggen dat ik 256 geheugen wil dat samenwerkt met de 440bx

Zeg maar 256 MB double-sided.

En laat je niets aansmeren, geef er iig niet meer dan 50 euro aan uit.

Precies, dat is goed. Check ff voor dat je hem meeneemt of er aan beide kanten van de module chipjes zitten (dat is namelijk doublesided).

okee:))))))))))

is goed bedankt maar steve waarom niet meer dan 50 euro er aan uitgeven?

een probleem:((((((((

heb sisoft sandra ens gedraait en die zegt dit bij maximum installable memory 96 mb kan toch niet waar zijn he :(

Omdat het anders veel te duur is voor een 256 MB reepje.. Je kan ze online al bestellen voor 31 euro.

Ik verbied je natuurlijk niet om meer dan 50 euro uit te geven :) maar het zou geldverspilling zijn.

nou

system report.txt dat is die log van sandra moet je maar eens kijken bij maximum installable memory

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan