Hallo Iedereen,
Wie kan mij dit uitleggen?
Ik ga 10 keer naar een Random functie.
Als ik elke keer stop In debug mode, krijg ik 10 keer 6 verschillende getallen terug.
Ga ik in Release mode er door heen, dan krijg ik 10 keer 6 dezelfde getallen terug.
hier is de code:
for (int i = 0; i < lot_max + 1; i++)
{
ListBox1.Items.Add( GenerateNumbers().ToString() );
}
private StringBuilder GenerateNumbers()
{
ArrayList numbers = new ArrayList();
Random RandomClass = new Random();
StringBuilder sb = new StringBuilder();
int randomNumber =0;
for (int i = 0; i < 6; i++)
{
do
{
randomNumber = RandomClass.Next(1, 49);
}
while (numbers.Contains(randomNumber));
numbers.Add(randomNumber);
}
numbers.Sort();
for (int j = 0; j < 6; j++)
{
sb.Append(numbers[j].ToString());
}
numbers = null;
RandomClass = null;
return sb;
}
Werkt in Debug, werkt niet in Release.
Alvast bedankt voot jullie hulp!
Wie kan mij dit uitleggen?
Ik ga 10 keer naar een Random functie.
Als ik elke keer stop In debug mode, krijg ik 10 keer 6 verschillende getallen terug.
Ga ik in Release mode er door heen, dan krijg ik 10 keer 6 dezelfde getallen terug.
hier is de code:
for (int i = 0; i < lot_max + 1; i++)
{
ListBox1.Items.Add( GenerateNumbers().ToString() );
}
private StringBuilder GenerateNumbers()
{
ArrayList numbers = new ArrayList();
Random RandomClass = new Random();
StringBuilder sb = new StringBuilder();
int randomNumber =0;
for (int i = 0; i < 6; i++)
{
do
{
randomNumber = RandomClass.Next(1, 49);
}
while (numbers.Contains(randomNumber));
numbers.Add(randomNumber);
}
numbers.Sort();
for (int j = 0; j < 6; j++)
{
sb.Append(numbers[j].ToString());
}
numbers = null;
RandomClass = null;
return sb;
}
Werkt in Debug, werkt niet in Release.
Alvast bedankt voot jullie hulp!