crazyniels
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2010
Beste Helpmij'ers
Wij willen graag wifi hebben op een plek waar geen bekabeling kan komen dus hebben we een netgear range extender (WN2000prt) gekocht.
zo gezegd zo gedaan. kastje aangesloten op de rand van de wifi (minimaal 10%ontvangst) allemaal gelukt.
dan moet ik naar de browser gaan om de extender in te stellen. ook dit allemaal moeiteloos gedaan en idd makkelijk zoals aangegeven.
Maar dan... krijgen we de melding verbonden met beperkte toegang. er branden 2 van de 3 lampjes daar uit blijkt dat de extender niet verbonden is met de modem.
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Moet ik hier voor nog poorten openen of ondersteund de modem het niet?
extra info:
Modem/router: Thomson SpeedTouch 716i V5 WL
extender: netgear range extender (WN2000prt)
Alvast bedankt voor het mee denken.
Niels
Wij willen graag wifi hebben op een plek waar geen bekabeling kan komen dus hebben we een netgear range extender (WN2000prt) gekocht.
zo gezegd zo gedaan. kastje aangesloten op de rand van de wifi (minimaal 10%ontvangst) allemaal gelukt.
dan moet ik naar de browser gaan om de extender in te stellen. ook dit allemaal moeiteloos gedaan en idd makkelijk zoals aangegeven.
Maar dan... krijgen we de melding verbonden met beperkte toegang. er branden 2 van de 3 lampjes daar uit blijkt dat de extender niet verbonden is met de modem.
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Moet ik hier voor nog poorten openen of ondersteund de modem het niet?
extra info:
Modem/router: Thomson SpeedTouch 716i V5 WL
extender: netgear range extender (WN2000prt)
Alvast bedankt voor het mee denken.
Niels