Range Extender werk niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyniels

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2010
Beste Helpmij'ers

Wij willen graag wifi hebben op een plek waar geen bekabeling kan komen dus hebben we een netgear range extender (WN2000prt) gekocht.
zo gezegd zo gedaan. kastje aangesloten op de rand van de wifi (minimaal 10%ontvangst) allemaal gelukt.
dan moet ik naar de browser gaan om de extender in te stellen. ook dit allemaal moeiteloos gedaan en idd makkelijk zoals aangegeven.
Maar dan... krijgen we de melding verbonden met beperkte toegang. er branden 2 van de 3 lampjes daar uit blijkt dat de extender niet verbonden is met de modem.
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

Moet ik hier voor nog poorten openen of ondersteund de modem het niet?

extra info:
Modem/router: Thomson SpeedTouch 716i V5 WL
extender: netgear range extender (WN2000prt)
Alvast bedankt voor het mee denken.

Niels

Alle gegevens goed ingevoerd zoals beschreven in de gebruiksaanwijzing.

Ik zal de range extender wat dichter bij de router zetten. Indien je mac adres filtering aan hebt staan, dan moet je nu naturlijk de range extender opnemen.

Bedankt voor de reacties. met het instellen van de extender loop je een installatie wizard door. waardoor je eigenlijk weinig verkeerd kan doen.
ik zal is testen of het helpt als we de extender dichter bij gaan zetten.

zou er nog andere dingen die ik kan proberen (dit is namelijk niet bij mij thuis)

Laatst bewerkt:
dat was idd het probleem.
de extender stond idd te ver weg van de router. (alleen jammer dat de extender buiten moet staan voor een beetje berijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan