Rapidshare code?

Status
Niet open voor verdere reacties.

janh65

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Berichten
254
Ik gebruik rapidshare slechts zelden, dus ik weet er weinig van,maar soms is het makkelijk, maar soms ook niets als er geen directe link staat maar een tekstregel, zoiets als dit: http: //code/ rapidshare.come/ files/ ....
Hier snap ik dus niets van. Moet je kopieren en plakken, maar waar naar toe?
Bij google werkt het niet, dus ...
Bestaat er een soort zoekmachine van rapidshare?

Welke rapidshare expert kan mij helpen en weet enkele handige tips?
 
Bestaat er een soort zoekmachine van rapidshare?

Naar warez vragen is niet toegestaan dus elk antwoord dat op die vraag komt zal worden verwijderd.

Waar staan die tekstregels in dan? Een tekstbestand bij je download ofzo?

Elke http://{en_de_rest} kun je in je adresbalk plakken, wellicht kom je zo ergens.
 
je moet gewoon de link die er in de code staat kopieren in de aresbalk dan gewoon downloaden
 
Bestaat er een soort zoekmachine van rapidshare?

Welke rapidshare expert kan mij helpen en weet enkele handige tips?
Ja die bestaan, en zijn bij mijn weten niet illegaal? :confused:

Het zijn bepaalde bestanden die op de rapidshare servers staan die illegaal zijn. Hoewel zoekmachines voor rapidshare niet illegaal zijn, kun je je vragen stellen over hoe je ze op een legale manier kunt gebruiken. Als iemand iets voor jou uploadt zul je sowieso de link ontvangen en moet je dus niet op zoek. Daarom dus geen linkje naar een zoekmachine.

Verder zou het kunnen dat je met een zoekmachine ingaat tegen het beleid van rapidshare zelf:
No. RapidShare protects the privacy of our users. Only the person storing a file on RapidShare gets the download link. That person decides who should have access to the link. A file can only be downloaded if the download link details are known.

Daartegen kun je dan weer inbrengen dat een zoekmachine ook enkel reeds op internet bestaande links opvangt (net zoals google), en bijgevolg de eigenaar van het bestand wél wou dat de link bekend was...

Hemel :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan