Ik heb 1 Union Query waarin ingekochte en voorraad materialen zijn samengevoegd en 1 Query met uren.
De queries zien er als volgt uit.
Union Query
Project#_PO#_SumOfTotal(Materiaal in $)
P00054_X54_$564
Query met uren
Project#_PO#_SumOfTotal(Uren in $)
P00054_X54_$34
Het resultaat op het raport moet er als volgt uit zien.
Project#_PO#_Uren_Materiaal
P00054_X54_$34_$564
Ik wil dus dat het totaal aantal uren naast het totaal Materiaal komt te staan zodat je kunt zien wat per PO# de kosten van de uren en de kosten van het materiaal zijn.
enig idee hoe ik dit kan oplossen?
De queries zien er als volgt uit.
Union Query
Project#_PO#_SumOfTotal(Materiaal in $)
P00054_X54_$564
Query met uren
Project#_PO#_SumOfTotal(Uren in $)
P00054_X54_$34
Het resultaat op het raport moet er als volgt uit zien.
Project#_PO#_Uren_Materiaal
P00054_X54_$34_$564
Ik wil dus dat het totaal aantal uren naast het totaal Materiaal komt te staan zodat je kunt zien wat per PO# de kosten van de uren en de kosten van het materiaal zijn.
enig idee hoe ik dit kan oplossen?