Rapport aanpassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

genooiyork

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2010
Berichten
17
Ik weet ik vraag nogal veel maar wil er wel wijzer op worden:p en ja ik heb ook doorgegeven dat ik veel aan jullie(jou) vraag haha....

Ik heb nu even een screenie gemaakt om het miss iets beter uit te leggen :

bij 1 : Hier zou ik graag gewoon een autonummering willen krijgen, nu staat er ook 1 en 2 maar dat is omdat toevallig het nummer van de radiator er nu aan hangt...
Maar ik zou daar eigenlijk gewoon een autonummering moeten hebben. dus als ik bij transportlijst 10 radiators-nummers invul dan moet ik 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 krijgen met de gegevens die ik ophaal... dus kort, een kolom met een autonummering(kon het op internet niet echt vinden veel opties geprobeerd maar helaas....)

bij 2 : hier staat een aplletnummer 1 bijv dat ik doormiddel van een msgbox invoer maar ik moet dat dus echt een aantal keer invoeren bijv als ik 4 radiators in heb gevoerd dan moet ik zkr 5 keer het msgbox invullen om die pallet nummer er te krijgen.. :( miss een andere manier aangezien jullie (jij) er meer van weet...

Vriendelijk Groet (als ik iets terug kan doen .... ) haha
test.jpg
 
Een autonummering zoals jij die wilt kan inderdaad niet, want je wilt neem ik aan bij elk nieuw record weer opnieuw met de nummering beginnen. Het hoeft ook helemaal niet, want je kunt een nummer genereren met de DMax functie waar je dan de waarde 1 bij optelt voor een nieuw record.

Iets vergelijkbaars voor je palletnummer. Dat moet je ofwel genereren op basis van een waarde in je tabel, of op het formulier. Zeker niet met een inputbox... Op basis van je plaatje kan ik overigens niet zeggen hoe je e.e.a. moet maken; daar is een voorbeeldje voor nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan