Ik heb een database met met de volgende velden: Afdeling, Agenda, RedenAnnulering, AantalAnnulering
Sommige afdelingen bevatten veel agenda's en sommige slechts 1 of enkele.
In het rapport wil ik elke afdeling op een aparte pagina ongeacht het aantal agenda's: Ik wil namelijk niet dat afdelingen de gegevens kunnen zien van andere afdelingen.
In de rapportdefinitie kan ik bij 'Groeperen en sorteren' wel aangeven dat ik bij een afdeling op een nieuwe pagina moet beginnen, maar dit gebeurt alleen als een afdeling meerdere pagina's omvat.
Bij kleinere afdelingen waarvan er meerdere op 1 pagina passen gebeurt dit niet.
Hoe kan ik toch elke afdeling op een aparte pagina krijgen?
Sommige afdelingen bevatten veel agenda's en sommige slechts 1 of enkele.
In het rapport wil ik elke afdeling op een aparte pagina ongeacht het aantal agenda's: Ik wil namelijk niet dat afdelingen de gegevens kunnen zien van andere afdelingen.
In de rapportdefinitie kan ik bij 'Groeperen en sorteren' wel aangeven dat ik bij een afdeling op een nieuwe pagina moet beginnen, maar dit gebeurt alleen als een afdeling meerdere pagina's omvat.
Bij kleinere afdelingen waarvan er meerdere op 1 pagina passen gebeurt dit niet.
Hoe kan ik toch elke afdeling op een aparte pagina krijgen?