Patjuh1988
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mrt 2010
Beste,
Ik vraag of iemand me met het volgende kan helpen:
Een rapport verzenden via outlook is geen enkel probleem, want dit is een functie van de wizard.
Maar ik wil graag dat na het drukken op een knop het volgende automatisch gebeurt:
1) Het rapport moet geselecteerd worden als "Snapshot formaat" en als bijlage toegevoegd worden
2) Er moet een (keuze)lijst tevoorschijnen komen voor de geadresseerden
3) Er moet een invoerscherm tevoorschijn komen voor het onderwerp
4) Er moet een invoerscherm komen die de tekst overneemt en in outlook zet
5) Vervolgens een soort van msgbox die vraagt of het bestand verzonden kan worden
6) Uiteindelijk hoeft dan in outlook alleen nog maar op knop "send" gedrukt te worden ( als dit ook automatisch zoukunnen,dan zou ik graag ook willen weten hoe)
Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen, zou ik echt gelukkig worden. Dit is voor mijn afstudeer project namelijk het laatste lastige puntje.
Heel erg bedankt alvast!
Ik vraag of iemand me met het volgende kan helpen:
Een rapport verzenden via outlook is geen enkel probleem, want dit is een functie van de wizard.
Maar ik wil graag dat na het drukken op een knop het volgende automatisch gebeurt:
1) Het rapport moet geselecteerd worden als "Snapshot formaat" en als bijlage toegevoegd worden
2) Er moet een (keuze)lijst tevoorschijnen komen voor de geadresseerden
3) Er moet een invoerscherm tevoorschijn komen voor het onderwerp
4) Er moet een invoerscherm komen die de tekst overneemt en in outlook zet
5) Vervolgens een soort van msgbox die vraagt of het bestand verzonden kan worden
6) Uiteindelijk hoeft dan in outlook alleen nog maar op knop "send" gedrukt te worden ( als dit ook automatisch zoukunnen,dan zou ik graag ook willen weten hoe)
Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen, zou ik echt gelukkig worden. Dit is voor mijn afstudeer project namelijk het laatste lastige puntje.
Heel erg bedankt alvast!
Laatst bewerkt: