rar bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

janh65

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Wie kan mij iets zeggen over een rar bestand en hoe je die moet openen. Ik kwam dit tegen bij rapidshare en het programma wil niet openen. Ik begreep zelf dat het een ingepakt bestand is dat met een bepaald programma geopend kan worden, die geïnstalleerd moet worden, deze kosten echter allen geld en dat wil ik niet.

Deze had ik al gezien, maar winrar is een shareprogramma, die maar 40 dagen gratis is. Ik zoek dus iets anders.

Er staat wel dat je hem maar 40 dagen kan gebruiken maar dat is niet zo...Waneer de 40 dagen voorbij zijn zegt ie dat tegen je dan druk je anuleren en kun je hem geewoon gebruiken :p

Heb het programma gedownload, maar het werkt nog steedt niet. Rapidshare programma's openen bij mij standaard in Windows Media Player. Als ik het bestand wil kopieren en plakken naar Filzip, waar moet dat naar toe? Erg onduidelijk allemaal.

Geplaatst door janh65
Heb het programma gedownload, maar het werkt nog steedt niet. Rapidshare programma's openen bij mij standaard in Windows Media Player. Als ik het bestand wil kopieren en plakken naar Filzip, waar moet dat naar toe? Erg onduidelijk allemaal.

download nou maar gewoon winrar joh geloof mij is echt gratis zonder dat je er iets voor hoeft te doen

je moet rechts klikken op je bestand en dan kiezen voor openen met en dan kijk je of filzip in dat rijtje staat, zo niet dan ga je zoeken in c> program files > filzip en kies je de filzip exe en klik er op en dan op openen, je moet daarna wel een vinkje zetten bij...zie foto

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    40,8 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan