Wendy, (als dat tenminste je voornaam is)
Het gebeurt mij niet vaak hier op de Helpmij, maar ik sta nu écht met de bek vol tanden.
Ik snap echt geen tierelier van het supportbeleid van Acer op jouw machine. Waarom ze in vredesnaam 3 merken videodrivers voor één en hetzelfde apparaat op hun supportpage plaatsen is voor mij dan ook écht een raadsel.
Als objectieve lezer zou je na het lezen van de door mij geplaatste plaatjes denken, "Ja maar, dan vink je toch 2 besturingssystemen uit en laat je het vinkje staan bij het juiste", maar de grap is dat geen van de vinkjes uit te vinken is (zie plaatjes of ga naar die pagina bij Acer).
Tenzij iemand anders een plan heeft adviseer ik je om aan de hand van je serienummer morgen Acer te bellen en te vragen welke videochip / kaart er in jouw machine zit. Vertel vooral óók dat de machine net terug is van reparatie. Als die reparatie bij Acer is geweest dan mogen ze het apparaat nog een keer terugnemen en de boel in orde maken.
Het bevreemdt mij overigens dat je geen CD bij het ding hebt gekregen. Ik zou bijna willen zeggen: "Je moet haast wel iets erbij hebben gehad, want da's wettelijk verplicht" -> een besturingssysteem om de machine te herstellen in geval van ellende dan wel je hebt na het eerste gebruik een mededeling gekregen zelf een herstel CD / DVD te maken (wat je vervolgens niet hebt gedaan?)
Iemand anders die meeleest mogelijk nog een strak plan?
Acer :
Op deze pagina vindt u een overzicht van diverse vormen van ondersteuning die wij bieden op de verschillende Acer producten. U vindt informatie over de standaard garantie, de mogelijkheden voor garantie-uitbreidingen en een overzicht van de telefoonnummers en adressen voor ondersteuning.
Voor een snellere service bij onze support afdeling en om gebruik te kunnen maken van alle voordelen van een bij Acer geregistreede klant, registreer uw product hier .
Acer Computer B.V. Benelux
Europalaan 89
5232 BC's-Hertogenbosch
The Netherlands
NL : 0900-20 20 767 (0,10 Euro/minuut)
BE : 078-150023
LUX : 900 72223
Indien u product niet meer binnen de garantieperiode valt, kunt u contact opnemen met onderstaande telefoonnummers:
NL: 0900-3233340 (0,50 Euro/minuut)
BE: 0900-25003 (0,50 Euro/minuut)
LUX: 900-74004 (0,15 Euro/minuut)
www.acer.nl or www.acer.be or www.acer.lu
Email support :
If you need technical support for your Acer product, please contact us by using the Support Request Form.
Dutch French