Rare tekens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silver18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2008
Berichten
2
Hallo allemaal,

ik heb een probleempje. Ik wil een plaatje naar de originele grootte openen via gewoon een link op internet, maar dan krijg ik dit te zien:



Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, zodat ik gewoon het plaatje krijg?

BVD!!

Silver
 
Ik weet niet juist hoe het cover-forum waar dit plaatje van zou moeten komen juist werkt, maar als ik het juist begrijp wil je dus de cover's van Lost downloaden.
Ik heb de test gedaan zonder een lid van het forum "dutchcovers" te zijn en heb dus ook geen reaktie geplaatst om "downloadrechten" te verkrijgen en heb gewoon met door rechts op de afbeeldingen te klikken deze op mijn HD kunnen op slaan. Verder zou het dan geen probleem zijn om bijv met cover-designer van Nero de housse en het cd/dvd-label te maken.
 
Ja klopt, maar dan is het plaatje niet scherp. Dan zie je pixels zeg maar.

Normaal gesproken klik je dan op de cover, en opent hij hem in een groot volledig scherm in de juiste grootte. Als je hem dan opslaat, is hij wel scherp.

Met de ene cover lukt het wel om hem gewoon te openen, met bijvoorbeeld deze dus niet...
 
Dan veronderstel ik dat iemand de link naar het origineel plaatje niet juist geplaatst heeft en de fout dus niet aan jouw pc ligt, maar aan het dutchcover-forum.
Ik zou je voorstellen aan de poster van deze covers een PM of mail te sturen om het na te zien. Ik vrees dat je dit zelf zou moeten doen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan