Rayman 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsanniek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
2
Onlangs in de aanbieding het spel Rayman 2 gekocht. Nu blijkt dat dit spel alleen geschikt is voor Windows 95 en 98. Zelf werk ik met ME. Daardoor werkt het spel niet volgens de helpdesk van Ubisoft. Heeft iemand een oplossing?
 
Gaat prima werken. :)

Windows ME is in principe gelijk aan Windows 98.
 
Werkt dus niet. Na installatie en opstarten komt de melding Insert the correct CD in the drive. Die zit er al in! Zoeken op de ubisoft site bracht mij tot een bestandje ray2patcher, maar dit was weer geen win32 product. Een nu weet ik het ook niet meer. Wie wel?
 
Geplaatst door larsanniek
Werkt dus niet. Na installatie en opstarten komt de melding Insert the correct CD in the drive. Die zit er al in! Zoeken op de ubisoft site bracht mij tot een bestandje ray2patcher, maar dit was weer geen win32 product. Een nu weet ik het ook niet meer. Wie wel?

Hmz, ik lees hier dat het spel het wel moet doen onder WindowsME:
http://www.focusmm.co.uk/store/productpages/productinfo/rev031.html

Probeer dezer Ray2patcher es:
ftp://3dgamers.in-span.net/pub/3dgamers5/games/rayman2/ray2patcher.exe
 
Heb ook problemen gehad met raymann 2. Windows XP etc. Nu is het zelfs zo dat ik het spel niet eens meer verwijderd krijg. 1 grote hoop ellende voor euro 5.-

een oplossing heb ik helaas niet voor je. Wel een tip: lukt het na verloop van tijd nog steeds niet, in de prullenbak ermee, dat bespaart je een hoop ergernis!
 
Ik draai het spel gewoon onder XP (professional), geen centje pijn, zonder patch...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan