Rayman 3 [+pics]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Jappie-zland


Klinkt echt al een kinderachtig spelletje ;)

Jij hebt hem duidelijk nog niet gespeeld.. dus hou je vooroordelen voor je.. :rolleyes:
 
Geplaatst door BrEeZeR


Jij hebt hem duidelijk nog niet gespeeld.. dus hou je vooroordelen voor je.. :rolleyes:

K heb rayman 1 gespeeld, en die vond ik echt niet leuk maja dat is mijn mening :)
 
Geplaatst door Jappie-zland


K heb rayman 1 gespeeld, en die vond ik echt niet leuk maja dat is mijn mening :)

Jep, maar om nou te zeggen dat het kinderachtig is.. echt niet. :)
 
Geplaatst door BrEeZeR


Jep, maar om nou te zeggen dat het kinderachtig is.. echt niet. :)

Ik zei: het Klinkt (!) kinderachtig met dat "baas"
Maar okee als jij het leuk vind, prima :D
 
Geplaatst door Jappie-zland


K heb rayman 1 gespeeld, en die vond ik echt niet leuk maja dat is mijn mening :)

rayman 1+2 is idd kinderachtig.

Dat rayman3 nu volledig 3d is, maakt het hem een stuk volwassener. Waarom?

Omdat de jongere spelers meer moeite zullen hebben met al die camera-standen.

Voorheen was et alleen maar 2d of deels 3d. Dus daar was maar 1 of camerestand(en) voor nodig. Dat maakte de game makkelijker te besturen.
 
Ik heb het spel ook 'aangeschaft' en vind het een heel behoorlijk spel. Complimenten voor de maker :thumb:
 
Volgens mij was rayman 2 ook al 3d. Maar of een spel nou volwassen is of niet, als ik er maar lol mee heb, had dat met nr. 2 in ruime mate en deze gaat ook weer prima :thumb:

ga zo door ubi soft
 
Kinderachtig he?

pic020.jpg


pic021.jpg


pic022.jpg


pic023.jpg


pic024.jpg


pic025.jpg


pic026.jpg


pic027.jpg


pic028.jpg


Dacht het dus ff niet..
 
toppie breez, ziet er echt gaaf uit, ik probeer het neit uit, straks wor dik ook nog verslaafd :D:D:D
 
Geplaatst door toetje33
toppie breez, ziet er echt gaaf uit, ik probeer het neit uit, straks wor dik ook nog verslaafd :D:D:D

Ik ben al verslaafd.. t'is echt een aanrader.. maar moeilijk soms! :eek:
 
vette pics breez :cool:
word toch wel nieuwsgierig naar de game :D




niet dat ik het kan halen ofzo :p :eek:
 
Geplaatst door BrEeZeR


Ik ben al verslaafd.. t'is echt een aanrader.. maar moeilijk soms! :eek:

hahaha, ik weet het niet joh, ik vind generals ook al toppie, maar misschien probeer ik het, zijn het 3 cd's?
 
Geplaatst door toetje33


hahaha, ik weet het niet joh, ik vind generals ook al toppie, maar misschien probeer ik het, zijn het 3 cd's?

Jep 3 cd's.. maar als je ziet hoe groot het spel is dan begrijp je waarom zoveel. :)

vette pics breez
word toch wel nieuwsgierig naar de game
niet dat ik het kan halen ofzo

Ik kan het zelfs.. maar ik vind het spel dan ook ge-wel-dig :cool:
 
Geplaatst door BrEeZeR


650 MB zeker niet..



Zo groot issie @ HDD. :)

Hahahaha oke, sorry, toch nog verkeerd gelezen:p maar ik zal het is overwegen, draait ie zwaar?
 
Geplaatst door toetje33


Hahahaha oke, sorry, toch nog verkeerd gelezen:p maar ik zal het is overwegen, draait ie zwaar?

Nope, hij draait perfect op 1024x768@32bit op m'n magere Geforce 2 MX 400.. hij draait trouwens ook soepel (Voor wat ik gezien heb) op een TNT2 met 32 MB.
 
oke, oke je ehbt me overtuigt, ik installeer hem binnenkort wel als ik hem heb :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan