Rayman 3 [+pics]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door toetje33


Hahahaha oke, sorry, toch nog verkeerd gelezen:p maar ik zal het is overwegen, draait ie zwaar?

Minimum System Requirements:
. System: 600MHz or equivalent
· RAM: 128 MB RAM
· CD-ROM: 4X CD-ROM
· Video Memory: 32 MB VRAM
· Hard Drive Space: 800 MB
· DirectX: DirectX v8.1

Recommended System Requirements

· System: 1000MHz or equivalent
· RAM: 256 MB RAM
 
oke, oke je hebt me overtuigt, ik installeer hem binnenkort wel als ik hem heb :)

edit: Hee mijn 1000ste post :S
 
Geplaatst door toetje33
oke, oke je hebt me overtuigt, ik installeer hem binnenkort wel als ik hem heb :)

edit: Hee mijn 1000ste post :S

Prima! Als je tegen die tijd nog tips nodig hebt hoor ik het wel..

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=115825 alstublieft.. :p
 
Gaaf man Breezer gaat lekker, heb net die lange rooie slungel op die bal om zeep geholpen. En werd helemaal duizelig van die heks die er vlak voor zat :D
 
Geplaatst door techie
Gaaf man Breezer gaat lekker, heb net die lange rooie slungel op die bal om zeep geholpen. En werd helemaal duizelig van die heks die er vlak voor zat :D

Ja die heks is irritant.. en die rooie op die bal vond ik best gaaf om te doen :D

Die eindbaas waar ik net pics van gepost heb, heb ik inmiddels dood.. damn was ff uitvinden hoe je het het beste kon doen maar is zeker haalbaar. :thumb:
 
Geplaatst door BrEeZeR


Ja die heks is irritant.. en die rooie op die bal vond ik best gaaf om te doen :D

Die eindbaas waar ik net pics van gepost heb, heb ik inmiddels dood.. damn was ff uitvinden hoe je het het beste kon doen maar is zeker haalbaar. :thumb:
en hoe heb je het gedaan? :D
 
Geplaatst door aaajeetee

en hoe heb je het gedaan? :D

Lijkt me niet zo leuk om dat hier te posten.. het leukste is om het zelf uit te vinden toch? Dit zijn echt spellen die ik _helemaal_ zelf wil doen.. dus ook zonder cheats en hulp van anderen :p
 
Geplaatst door BrEeZeR


Lijkt me niet zo leuk om dat hier te posten.. het leukste is om het zelf uit te vinden toch? Dit zijn echt spellen die ik _helemaal_ zelf wil doen.. dus ook zonder cheats en hulp van anderen :p
just kiddin :p ;)
pas als je er niet uitkomt is daar helpmij :D
 
Die laatste screenies doen me wat denken aan crash bandicoot :)
 
Gaaf spelleke

Ik heb rayman nu 2 weken geleden gedow... gekocht bedoel ik, en ik vind het echt lachuh man, dit is btw het eerste rayman spel wat ik ooit speel....

Ik had niet verwacht dat er sommige stukken soms erg moeilijk kunnen zijn :)

En nu ga ik maar ff verder spelen :)
 
Geplaatst door KwarK
Die laatste screenies doen me wat denken aan crash bandicoot :)

Ja dat is ook een top spel :cool: Ook vele uren aan besteed @ PSX :)

Ik heb rayman nu 2 weken geleden gedow... gekocht bedoel ik, en ik vind het echt lachuh man, dit is btw het eerste rayman spel wat ik ooit speel....

Ik had niet verwacht dat er sommige stukken soms erg moeilijk kunnen zijn

En nu ga ik maar ff verder spelen

Rayman 2 heb ik nog nooit gedaan.. leek mij helemaal niks aan. Maar nadat ik deel 3 uitgespeeld heb zal ik hem wel eens kopen / downloaden. Hij zal wel niet zo duur meer zijn :).
 
heb rayman 2 dus uitgespeeld, is een erg leuk spel, goed verhaal al zal hij wat ouder overkomen als de 3. Het camerawerk is daarentegen wel beter als in 3. graphics zijn prima.

succes
 
Iemand die weet wat ik hier moet doen? Zie nergens zo'n helicopter geval. :(
[edit]Never mind.. dacht weer eens te moeilijk :D[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Rayman 3 probleem!

Hey,

Ik heb nou ook Rayman 3, maar als ik cd 1 erin doe en wil gaan installeren, dan geeft die na een tijdje een foutmelding.

Error 1305.Error reading from file
D:\program files\Ubi Soft\Rayman3\Register\xmltok.dll.
Verify that the file exists and that you can access it

Heb jij daar ook problemen mee gehad?

De cd is verders goed, dus hij is niet vuil en er zitten ook geen krasjes.

Weet jij misschien hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt
 
Hij is illegaal, maar er ontbreekt zeker geen file, heb ik al nagecheckt, en ik heb eerlijk gezegd nog nooit problemen gehad met iso's, ja nu dan :(
 
Re: Rayman 3 probleem!

Geplaatst door D@NTINEY
Hey,

Ik heb nou ook Rayman 3, maar als ik cd 1 erin doe en wil gaan installeren, dan geeft die na een tijdje een foutmelding.

Error 1305.Error reading from file
D:\program files\Ubi Soft\Rayman3\Register\xmltok.dll.
Verify that the file exists and that you can access it

Heb jij daar ook problemen mee gehad?

De cd is verders goed, dus hij is niet vuil en er zitten ook geen krasjes.

Weet jij misschien hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Je hebt al eerder (2x zelfs) dit probleem eerder gepost.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=117505 en http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=117601

Et lijkt mij niet nodig dat je dit hier ook gaat vragen, omdat dit hier niet de vraag is. Zo dwaalt men later teveel af van het onderwerp. :)
 
Ja dat klopt, maar ik wist nog niet helemaal hoe deze forum werkte, dus heb hem prongelijk nog een keer geplaatst ;)
Foutje dus....
 
ik zou de iso met fireburner branden
nero heeft nogal wel eens de kwaliteit om iso's goed up te f*cken :)

Dus van Nero naar FIreburner voor Iso's Scheelde mij een hoop cd'tjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan