Rayman 3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

D@NTINEY

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2003
Hey,

Ik heb nou ook Rayman 3, maar als ik cd 1 erin doe en wil gaan installeren, dan geeft die na een tijdje een foutmelding.

Error 1305.Error reading from file
D:\program files\Ubi Soft\Rayman3\Register\xmltok.dll.
Verify that the file exists and that you can access it

Weten jullie misschien hoe ik dit moet oplossen??

De cd is verder goed, dus hij is niet vuil en er zitten ook geen krasjes.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hmm dan is het raar... :(
Wanneer heb je um gekocht mischien kan je um nog ruilen... :)

Geplaatst door D@NTINEY
Hey,

Ik heb nou ook Rayman 3, maar als ik cd 1 erin doe en wil gaan installeren, dan geeft die na een tijdje een foutmelding.

Error 1305.Error reading from file
D:\program files\Ubi Soft\Rayman3\Register\xmltok.dll.
Verify that the file exists and that you can access it

Weten jullie misschien hoe ik dit moet oplossen??

De cd is verder goed, dus hij is niet vuil en er zitten ook geen krasjes.

Alvast bedankt

Geplaatst door D@NTINEY
Ow, legaal, nee ik bedoel illegaal. :(

Ow kleinigheidje hou je toch :thumb:

Ik denk dat de CD verkeerd is gebrand..
Heb ik ook wel eens gehad (UT2003), dan brand je gewoon en alles gaat goed, totdat je um gaat instaleren... dan geeft ie meldingen van bestanden die die niet kan vinden ofzo...
Das heel vaag... :(
Ik weet niet of je iemand kent met een Rayman die het wel doet, en daar ff een kopeitje van maakt... :)

Dit is nou de derde kopie, en alle drie de kopies doen ze hetzelfde bij mij, maar heb bij ons beneden(andere comp, en zelfs op millenium) geprobeerd en bij een paar maten van mij op Xp, daar doet die het allemaal op, behalve bij mij, dus ik snap er echt niks van. :(

heb ook al geprobeerd om het spel eerst naar de harde schijf te kopiëren en dan dat bestandje opnieuw gedownload en erbij gezet, en vanuit daaruit weer opnieuw geinstalleerd, maar dat werte ook niet, weer dezelfde foutmelding.

Dus ik denk dat er geen andere oplossing bestaat, en oja, heb ook pas XP er opnieuw opgezet dus daar kan het ook niet aanliggen. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan