Re-installatie windows

Status
Niet open voor verdere reacties.
he, nu druk ik die ouwe erin, en druk ik voor de aardigheid nog eens op F8 en vraagt hij of ik in veilige modus wil. of normaal starten
 
dat blauwe scherm.... Mocht dat neit werken dan is het waarschijnlijk je HDD inderdaad... en zal er op de blauwe scherm staan dat hij je HDD niet meer kan vinden.

Probeer ook eens in veilige modus op te starten en kijk of hij dan wel in windows blijft dan gebruikt hij namelijk default drivers....

Wat verder ook kan en ik weet dat dat vreemd klinkt maar er is een chipset die problemen heeft met Java... starten er bij jouw java programma's op? (zet die dan uit via veilige modus en dan MSCONFIG)

(sorry dat het een beetje technisch wordt)
 
ik krijg hem niet meer in windows, zal ik eerst een andere hdd proberen?
voor zover ik weet draaien er geen java p[rogramma's. ik heb hem net helemaal leeg geveegd.
als ik nu niks doe, ik laat hem aan staan blijft hij steeds opnieuw opstarten.
 
ik krijg hem niet meer in windows, zal ik eerst een andere hdd proberen?
voor zover ik weet draaien er geen java p[rogramma's. ik heb hem net helemaal leeg geveegd.
als ik nu niks doe, ik laat hem aan staan blijft hij steeds opnieuw opstarten.

hewb hem nu in windows.. stabiel.. maar heel vreemd bij apparaat beheer staan geen apparaten..
 
hehe ik merk al wel dat ik problemen zo oplossen toch een stuk moeilijker vind dan bij mensen thuis in ieder geval wat ik zou doen is hetvolgende:

1. Probeer met de neiuwe videokaart in veilige modus te komen en deinstalleer je oude videokaart. en start opnieuw op kijk vervolgens wat hij doet.
2. Werkt dit niet vervang dan eens je hardeschijf en gebruik je eigen oude videokaart. heb je het probleem nog dan ligt het aan de videokaart...
3. doe de nieuwe videokaart erin en formateer je pc opnieuw.

Mochten al deze dingen niet werken probeer dan hetzelfde met andere hardware (zoals geheugen) al klinkt dit als een videokaart probleem...
 
geen 1 van alle 3 werkte, heb nieuwe videokaart eirn met oude hdd, nieuwe hdd met oude vid en nieuwe vid. kaart geprobeerd, maar niks wou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan