re: zet video op buttons, menus en tab-pages

Status
Niet open voor verdere reacties.

rajmv

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2011
"alleen verenigingsleden en bestuursleden kunnen priveberichten sturen"..

"niet spammen"
"scripts horen niet thuis op helpmij.nl"

vreemde forum regels. vreemd dat je mijn *gratis* videobutton script spam noemt, puppie.

'k dacht dat mijn videobutton script geen spam is, en zelfs toegevoegde waarde had voor het publiek hier.

maar: prima hoor, dan post ik hier helemaal niet meer.

Welkom op Helpmij.nl.:)

Alleen een Engelse link verder geen omschrijving, logisch dat het als spammen wordt gezien. Tevens was je topic ook door diverse mensen gerapporteerd.

Welkom op Helpmij.nl.:)

Alleen een Engelse link verder geen omschrijving, logisch dat het als spammen wordt gezien. Tevens was je topic ook door diverse mensen gerapporteerd.

Ik ben bereid op dit forum een nette en enigszins korte omschrijving in het nederlands er bij te leveren. Mag ik dan de link plaatsen?

Voorwaarde voor mijn bijdragen aan dit forum is dat ik 1 topic met link over mijn script mag plaatsen, en binnen redelijke tijd een signature met dezelfde link.
Anders verdoe ik m'n tijd, vind ik :)

Ik ga geloof ik ook maar eens onderhandelen. :d

En ik zal vriendelijk zijn en over de komende paar dagen de onopgeloste vragen op dit forum antwoorden.. Om even te bewijzen dat mijn aanwezigheid hier toegevoegde waarde kan hebben. Voor de prijs van slechts 1 draadje (die tevens als support draad voor mijn script kan dienen), en 1 link in m'n signature. Denk er rustig over na, over een paar dagen probeer ik weer mijn script in die "re: zet video.." draad te zetten, en als ik dan gebanned word... is dat jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan