gebruiker37
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2009
Realplayer downloadbar doet het niet meer, heb al bij tools en uh paar stappen verder in ieder geval de instelling zo gezet zoals dat volgens een bepaalde site moest, maar geen resultaat.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou je dolgraag willen helpen maar geef ff wat meer info. Hoe doet hij het niet meer? Als je hem opstart, of als je iets opent?? Even meer info![]()
Hallo,
Ga naar Tools/Preferences/Download & Recording/Web Download & Recording aanvinken.
Succes!
Wat is "inPrivate navigatie"? (klinkt wel lekker ranzig).Hallo,
Dan zou ik Realplayer geheel verwijderen en vervolgens opnieuw downloaden en installeren.
Wellicht ten overvloede, de downloadbar werkt niet bij InPrivate-Navigatie!
Succes
Hallo,
Daar schiet mij weer wat te binnen, ga naar de internetopties, vervolgens geavanceerd, dan naar webpagina's bekijken en dan zou "browseruitbreidingen van derden" aangevinkt moeten zijn. Ik weet 't niet zeker, of dit juist is, maar je moet het wel hier zoeken!
Dus gewoon even wat proberen.
Ik heb er een plaatje bijgeplakt, zoals het er bij mij uitziet.
Succes
Wat is "inPrivate navigatie"? (klinkt wel lekker ranzig).
De bedoeling van deze funktie in IE is, dat je webhistorie niet zichtbaar is voor de rest van de familie, dus in die zin zou deze inhoud in bepaalde gevallen "ranzig" kunnen zijn.
Zie overigens bij IE, extra en vervolgens "InPrivate Navigation".
Oh, dat hoeft niet hoor, ik wacht gewoon altijd tot de "watchdog" me er aan herinnerd, maar vooruit, om jou/u er een plezier mee te doen.Als de vraag is opgelost, druk dan even op de status, en verander die naar "Vraag is opgelost"
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.