Realplayer downloadbar doet het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Realplayer downloadbar doet het niet meer, heb al bij tools en uh paar stappen verder in ieder geval de instelling zo gezet zoals dat volgens een bepaalde site moest, maar geen resultaat.

Ik zou je dolgraag willen helpen maar geef ff wat meer info. Hoe doet hij het niet meer? Als je hem opstart, of als je iets opent?? Even meer info:rolleyes:

Ik zou je dolgraag willen helpen maar geef ff wat meer info. Hoe doet hij het niet meer? Als je hem opstart, of als je iets opent?? Even meer info:rolleyes:

Als je de muisaanwijzer op rechterbovenhoek van een you tube filmpje zet komt de realplayer downloadbar niet meer tevoorschijn, wat die eerst
(c.q. normaliter) wel altijd deed.

Realplayer

Hallo,

Ga naar Tools/Preferences/Download & Recording/Web Download & Recording aanvinken.

Succes!

Hallo,

Ga naar Tools/Preferences/Download & Recording/Web Download & Recording aanvinken.

Succes!

Dat was het rijtje uit mijn vraag (zal wat meer moeite doen voortaan om het wat accurater neer te zetten meteen), maar hij blijft dienst weigeren.

Realplayer

Hallo,

Dan zou ik Realplayer geheel verwijderen en vervolgens opnieuw downloaden en installeren.
Wellicht ten overvloede, de downloadbar werkt niet bij InPrivate-Navigatie!

Succes

Realplayer

Hallo,

Daar schiet mij weer wat te binnen, ga naar de internetopties, vervolgens geavanceerd, dan naar webpagina's bekijken en dan zou "browseruitbreidingen van derden" aangevinkt moeten zijn. Ik weet 't niet zeker, of dit juist is, maar je moet het wel hier zoeken!
Dus gewoon even wat proberen.
Ik heb er een plaatje bijgeplakt, zoals het er bij mij uitziet.

Succes

Bijlagen

• Klembord03.jpg
    Klembord03.jpg
    55,8 KB · Weergaven: 532
Hallo,

Dan zou ik Realplayer geheel verwijderen en vervolgens opnieuw downloaden en installeren.
Wellicht ten overvloede, de downloadbar werkt niet bij InPrivate-Navigatie!

Succes
Wat is "inPrivate navigatie"? (klinkt wel lekker ranzig).

Laatst bewerkt:
Hallo,

Daar schiet mij weer wat te binnen, ga naar de internetopties, vervolgens geavanceerd, dan naar webpagina's bekijken en dan zou "browseruitbreidingen van derden" aangevinkt moeten zijn. Ik weet 't niet zeker, of dit juist is, maar je moet het wel hier zoeken!
Dus gewoon even wat proberen.
Ik heb er een plaatje bijgeplakt, zoals het er bij mij uitziet.

Succes

Zat net op you tube en de balk is er weer, misschien moest die alleen even opnieuw opgestart, weet bijna zeker dat die dat niet aangaf maar wat maakt het uit , hij doet het weer. Bedankt voor de moeite in ieder geval.

"InPrivate Navigatie"

Wat is "inPrivate navigatie"? (klinkt wel lekker ranzig).

De bedoeling van deze funktie in IE is, dat je webhistorie niet zichtbaar is voor de rest van de familie, dus in die zin zou deze inhoud in bepaalde gevallen "ranzig" kunnen zijn.
Zie overigens bij IE, extra en vervolgens "InPrivate Navigation".

Als de vraag is opgelost, druk dan even op de status, en verander die naar "Vraag is opgelost"

De bedoeling van deze funktie in IE is, dat je webhistorie niet zichtbaar is voor de rest van de familie, dus in die zin zou deze inhoud in bepaalde gevallen "ranzig" kunnen zijn.
Zie overigens bij IE, extra en vervolgens "InPrivate Navigation".

Reken maar.

Als de vraag is opgelost, druk dan even op de status, en verander die naar "Vraag is opgelost"
Oh, dat hoeft niet hoor, ik wacht gewoon altijd tot de "watchdog" me er aan herinnerd, maar vooruit, om jou/u er een plezier mee te doen.

Laatst bewerkt:
Denk dat download bar op trial basis is bij de gratis versies, downloadbar was weer weg, opnieuw realplayer plus geinstalleerd (kreeg daarna wel een scherm met optie tot aanschaf of downloaden basic versie (en nog een optie) die ik toen maar allemaal weg klikte, maar hij installeerde toch iets, en de download optie is er weer. Zien wel voor hoe lang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan