total_recall
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 dec 2004
kan iemand dit probleem verhelpen ?
ik heb een realtek ethernetadapter 8029AS
ik heb hier 2 pc's waarvan 1 er op het moment online kan
in die ene zit een com3 ethernet adapter
waar ik problemen mee heb is die realtek
het zit zo :
voor heen alebiede pc's online .. ik ga verhuizen
pc's aangesloten geen internet .. ik zet de pc met de realtek kaart uit .. volle ontvangst internet
ik zet hem weer aan .. internet niet vindbaar zelfs buurman komt klagen over de internetprovider tot dat ik het hem verteld heb ... als ik de realtek eruit haal dan kan ik op de andere pc gewoon alles weer doen
ik heb ge-formatteerd .. daar lag het niet aan
kent iemand dit probleem ? zo ja ik wil wel een beetje uitleg
ik zat zelf te denken aan een frequentie die de kaart uitzendt maar of dat kan :S weet ik niet ik weet wel dat iedere pc zo zijn eigen frequentie heeft
oohja hij blokkeerd heel internet zelfs als hij niet eens is aangesloten met een kabel laat staan dat de pc opstart maar hij doet het al sinds ik de power knop heb ingedrukt
ik heb een realtek ethernetadapter 8029AS
ik heb hier 2 pc's waarvan 1 er op het moment online kan
in die ene zit een com3 ethernet adapter
waar ik problemen mee heb is die realtek
het zit zo :
voor heen alebiede pc's online .. ik ga verhuizen
pc's aangesloten geen internet .. ik zet de pc met de realtek kaart uit .. volle ontvangst internet
ik zet hem weer aan .. internet niet vindbaar zelfs buurman komt klagen over de internetprovider tot dat ik het hem verteld heb ... als ik de realtek eruit haal dan kan ik op de andere pc gewoon alles weer doen
ik heb ge-formatteerd .. daar lag het niet aan
kent iemand dit probleem ? zo ja ik wil wel een beetje uitleg

oohja hij blokkeerd heel internet zelfs als hij niet eens is aangesloten met een kabel laat staan dat de pc opstart maar hij doet het al sinds ik de power knop heb ingedrukt